Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooi hoor.
Een Wielewaal met spiegelbeeld die zien we niet iedere dag voorbij komen.

Mvg, Adriaan

Prachtig met weerspiegeling.
Wenssoort.
Groet, Rick

" gelukkig ook aardig kunnen vastleggen..." Cool Shocked

Ik heb laatst op Bp naar alle wielewaalfoto's gekeken, op waarneming.nl naar zo'n beetje alle wielewaalfoto's gekeken. Ik denk dat dit een van de moeilijkste soorten in NL is om op de foto te krijgen..! (Ook in het buitenland zal die niet veel tammer zijn..)

Ik vind dit persoonlijk een van de mooiste foto's van deze soort.

De foto zelf; technisch echt top!
Scherpte , kleur, compo, uitsnede, spiegelbeeld, belichting enz.... Zeer fraai!!
Ook al dat groen in de foto maakt het een zeer mooie foto om naar te kijken.

Het enige wat misschien nog te verbeteren valt op een fraai zwart,geel gekleurd mannetje zo op de foto te zetten Wink
Maar tjongejonge wat is dit een jaloersmakende foto! Ik moet nog even wachten met nomineren, het liefst geef ik je er 10 Smile

Complimenten en groet,
Thijs

» Last edited by thijsglastra on Sun 26 May 2013, 11:20; edited 2 times in total

Dat is dan een goede keus geweest om te wisselen!
Erg fraai vastgelegd met z'n weerspiegeling.

Groet,
Maarten

De mooiste twee wielewaalen die ik ooit gezien heb,schitterend.

Zie Thijs! Jaloersmakend!
Gr, Kees

"Het schijnt niet vaak voor te komen". Je kan 30 jaar met vogelfotografie bezig zijn en nooit een Wielewaal voor de lens krijgen. Dus ik zou deze opname maar goed bewaren, driedubbele backup, want een foto van deze kwaliteit is zeer waardevol.

Ook ik vind het een geweldige foto van een prachtsoort die ik dit jaar voor het eerst heb gezien.
Op deze foto mag je heel erg trots zijn!

Groeten, Joachim.

Pfffff, ik ben niet gauw jaloers maar dan moet je niet met deze soort komen Wink

een nomi zodra het mag..

gr gerard

Dudeljo-o klinkt zijn lied, 'k hoor hem wel maar 'k zie hem niet!: dat is mijn ervaring met de wielewaal. Wat een topfoto heb je hier geupload, eentje voor een nieuw birdpix- boek? Alles klopt. Ik vind dat je een heel bescheiden commentaar ("aardig kunnen vastleggen") bij je eigen foto plaatst. Koester dit moment en raak de foto nimmer kwijt!

Groet
Willem

Prachtig. Zeer schaars, foto's van de Wielewaal in deze kwaliteit.

Hier wordt ik stil van. Prachtig.

Groet Hans

Na 3 uur in een hut Confused
Voor zo,n plaat ga ik zelfs 3 dagen in een hut.
Ik heb 30 uur voor mijn kleine bonte specht gezeten, en hier doe je het voor. Wat voor een kick je krijgt als die er op staat, is onbeschrijvelijk.

Mvg,
Marco

P.S, Was dit een hut van Mate Bence? Ik ga er volgend jaar heen.

Absoluut schitterende foto van bijzondere soort. Ik vind de uitsnede ook treffend voor deze compositie.

gr Rob

Wat is dit mooi!
Dik verdiende nominatie.
Groet Rolie

Applause Applause Applause Applause
Woorden schieten te kort, dikke nomi verdiend.



Groet Arjan

In een woord SCHITTEREND.
Groet Ties.

Prachtplaat helaas nomi`s op, deze verdient er zeer zeker 1.

Groet Peter

Prachtig om zo'n soort zo fraai te kunnen fotograferen.

Groet,

Paul

Aardig?? Een geweldige foto

Groet Huub

Geweldig!!
Alles klopt hier!!

Groet,
André

Schitterend!

Groet, Rien

wat een geweldige plaat droomsoort voor menig fotograaf ,mijn complimenten .

gr Alfred

Super foto!! Alles is al gezegd... Nomi van mij...

Gr. Eelco

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next