Ach Teune - en dat terwijl je van mij nog wel commentaar kreeg zonder dat ik zelf iets heb ingezonden! Wat overigens ronduit beschamend is, dat niet inzenden. Zoveel water gehad, tot in mijn huis toe, de afgelopen periode en nog geen plaatje kunnen schieten voor mijn geliefde maandopdracht!.
Als je in twee maanden tijd net één pagina vol met inzendingen hebt, moet je je toch eens achter de oren krabben: de animo lijkt toch zijn hoogtepunt gepasseerd te zijn, moet je dan nog doorgaan, of een ander format gaan proberen? Het voorstel van Rob (RTL), onder zijn inzending, zou ik wel ondersteunen maar ik ben bang dat we nog veel minder inzendingen krijgen ....
Er zijn wel wat veranderingen te bedenken, die e.e.a. wat populairder zouden kunnen maken - of juist niet natuurlijk.
Als je de inzendingen nou niet onzichtbaar laat zijn, maar gewoon meeneemt bij de andere uploads - misschien opvallender, met rood lettertype of zo, en het feit dat het een MO opdracht betreft erbij vermelden (in plaats van "gast" bijvoorbeeld MAANDOPDRACHT+titel in het gebruikersvak om maar iets te noemen), dan hoef je om commentaar te geven niet tot het laatst te wachten, en is er meer tijd om er aandacht aan te geven. Voor de uploaders is het alvast zien van wat er tot nog toe ingestuurd is wellicht ook een stimulans.
Ik laat mijn gedachten maar een beetje gaan, maar het is wel zo: het valt niet erg op dat er een maandopdracht loopt.
Gejo, Thijs en Rob, van harte in elk geval - beide eerste heren als echte, klassieke prijswinnaars, de laatste vooral vanwege de originaliteit en de durf. Zo zie je maar, als je steevast meedoet, dan zit een ereplaats op het podium er uiteindelijk wel in.
Ik ben alweer benieuwd naar de volgende opdracht, en hoop, opnieuw, dat ik nu WEL weer eens wat om in te sturen heb.
grtz, josephine