blank Birdpix.nl No.1 Vogel- en natuurfotoforum 
Ervaringen nieuwe Sigma 500mm f/4 DG OS HSM

Post new topic   Reply to topic    Birdpix.nl Forum Index -> Digiscoping & Fotografie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Gert-Jan Cromwijk

PostPosted: Mon 13 Feb 2017, 16:39    Post subject: Ervaringen nieuwe Sigma 500mm f/4 DG OS HSM Reply with quote

beste birdpixers,
sinds enkele weken ben ik in het bezit van de hierboven genoemde lens.
scherpte, snelheid en brilliance vind ik beter dan m'n oude Canon 500mm f/4 LIS type I.
daarbij is hij ook een halve kilo lichter, wat voor mijn lijf een heel verschil is.
enige puntje waar ik niet zo heel tevreden over ben, is de combi met de Canon 1.4 extender type II. af en toe, in wat lastiger AF-situaties, "stopt" de lens met zoeken van scherpte.
is dit herkenbaar? zijn er überhaupt meer mensen die deze lens in bezit hebben? is het aan te raden om de nieuwe Sigma 1.4x extender (converter) aan te schaffen? zijn daar ervaringen mee?

Ik hoor het heel graag!

mvg, Gert-Jan.
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Birdpix.nl Forum Index -> Digiscoping & Fotografie All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© Zygomatic 2017 | Disclaimer | Sponsored by CameratoolsCameratools