Quote: |
Het is jammer om nu alweer te constateren dat er meningen onder foto's staan die niets met de foto te maken hebben. Deze zetten gelijk een negatieve toon. De plaatsers van de foto's hebben aan moeten geven dat de foto's voldoen aan de doelstelling van BP. Je hoeft dan nog niet eens als een opperwezen je mening te geven die ook nog niet eens onderbouwd is maar slechts een suggestie. Het is jammer want dat komt een wedstrijd als deze niet ten goede. Het zou fijn zijn als dergelijke opmerkingen door de mods worden verwijderd. |
Marten de Vries wrote: |
Ik zou hier graag de volgende suggestie willen plaatsen en ga even voorbij aan voorafgaande.
Zou het mogelijk kunnen zijn om op de startpagina een link te plaatsen die je gelijk naar de eerste pagina van "Beste vogelfoto van 2011" brengt? Nu is het nogal een gezoek. |
Zou het niet handig zijn ook voor de moderatoren als er 1 rekenmethode wordt gebruikt op BP? |
Willem de Wolf wrote: |
Er was al sprake van een 'valse start' toen alle wedstrijdfoto's ook een halve dag in de database stonden te prijken. De foto's op de eerste pagina krijgen zo nog eens een extra voorsprong.....
Ook het feit dat sommige moderatoren als eersten hun mening ventileren doet afbreuk aan de objectiviteit..... |
Heeft er nog iemand wat te zeuren? |
Ik denk dat Mies "de toon heeft gezet" jammer. |
Ferry Bantjes wrote: | ||
Martijn waar haal jij dan 220 foto's vandaan volgens mij zijn het er "maar" 90 en dan kun je ophouden hoor gr. Ferry |
Alle wijzigingen zijn doorgevoerd omdat de gebruikers er om vroegen. |