Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Foto's gezocht voor presentatie

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 13 Feb 2013, 8:32    Post subject: Foto's gezocht voor presentatie
Beste allemaal,

Voor een presentatie van ons op de PiXperience zoek ik foto's van jullie. Enkele van jullie hebben al een mail van me gehad met die vraag maar nu ik bezig ben om hem te maken kom ik erachter dat ik toch nog erg veel beelden nodig heb. Ik zou natuurlijk de hele database opnieuw door kunnen lopen maar het is makkelijker om het zo te vragen.

Ik zoek:
* Beelden van vogels van alle jaargetijden. Het is mooi als het voorjaar (bijv) er in te zien is maar het hoeft niet perse.
* Groepen en vogels in landschap zijn ook welkom.
* De foto's moeten wel aan de kwaliteitseisen voldoen en moeten minimaal de afmeting van 1024*768. Vierkante foto's of foto's die niet aan dit formaat voldoen kan ik niet gebruiken.
* Panorama zou ook kunnen maar dan moet de afmeting 3072*768 zijn.
* Foto's het liefst gemaakt in Nederland/Belgie.

Ik hoop dat jullie me willen helpen.

Je kunt je foto(s) sturen naar mijn mail adres (staat in mijn profiel). Ik kan je niet garanderen dat je foto gebruikt gaat worden. Het moet in de presentatie passen. Wil je zien of je foto gebruikt is, bezoek dan de PiXperience op 2 Maart

Schrijf je snel in voordat het vol is http://pixperience.org
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum