Posted: Wed 12 Jun 2013, 16:50 Post subject: Gratis fotoalbum t.w.v. € 75,-
Fotoalbum.nl is een van de printpartners van Birdpix en geeft één Birdpix gebruiker de kans een prachtig fotoalbum te maken t.w.v. € 75,-.
Heb je prachtige foto´s van vogels? Dan is fotoalbum.nl op zoek naar jou! Voor de aanstaande zomercampagne is fotoalbum op zoek naar iemand met een grote passie voor vogelfotografie en geven zij deze persoon gelegenheid om gratis een fotoalbum te maken en te ontvangen. Het fotoalbum wordt ter inspiratie openbaar gemaakt op de website van fotoalbum en is dus zichtbaar voor bezoekers. Ben je geïnteresseerd? Laat hier een reactie achter.
Voorwaarde is dat het album voor 1 juli besteld moet zijn. Alleen pixpas gebruikers komen in aanmerking voor deze actie. Fotoalbum kiest op basis van de portfolio’s op Birdpix wie de gelukkige wordt.
Ook al is er slechts 1 gebruiker die het album gratis mag maken, iedereen ontvangt 20% korting op alle producten van fotoalbum als je de software download die vermeld staat op deze pagina: http://www.birdpix.nl/print-service.php Let op: dit is alleen voorbehouden aan pixpas gebruikers.
In een week tijd 'moeten' maken, maar ben er uiteindelijk wel tevreden over.
Kleine verbeteringen zijn er zeker en niet alles wordt weergegeven zoals de gedrukte versie, met name de kaderingen op de cover anders. De verticale tekst is de rug van het boek.
Maar al met al een mooi album geworden....vind ik zelf
Dus bedankt BP en fotoalbum.nl voor dit cadeau!
Last edited by Almanbrother on Sat 27 Jul 2013, 8:41; edited 1 time in total
Heb hem net even bekeken en het ziet er inderdaad erg fraai uit. Je hebt trouwens veel mooie foto's ook!
De grutto afdeling vind ik persoonlijk erg mooi geworden. _________________ Canon spullen.
www.500px.com/mvdbphoto
Prachtig resultaat. Kun je trots op zijn! _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Gender: Male Age: 76 Joined: 04 Aug 2010 Posts: 2 Location: Amersfoort
Posted: Tue 30 Jul 2013, 15:59 Post subject:
Geweldig boek, zeker gezien de tijd. Hier hopen ze natuurlijk op; ik ga er ook 1 maken.
Groet en complimenten Johan _________________ Nikon D4 Nikkor AFS 500/4 G VR ED
Nikkor AF-S70-200/2.8 G ED VR II
Nikkor AFS 12-24/4G IF DX ED
Nik.300mm f4.5
Nikon Converters Gitzo Carbon statief met
Sony HVR-AE1
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum