peter wijn wrote: |
beheer van eigen foto's - met name die van voor het huidige verzamelalbumbeleid, ... |
Inge van der Wulp wrote: | ||
Maar Peter, je kunt na 7 dagen toch gewoon je eigen foto's beheren in het verzamelalbum? ... |
peter wijn wrote: | ||||
ik doel daarmee op foto's van lang geleden toen alles wat geplaatst werd de databases in ging, en die er naar huidige maatstaven - de mijne - niet in thuis horen, echt lelijke beginnersfoto's bijvoorbeeld maar was je boodschap niet dat daar nu geen discussie over komt? |
P.Teune wrote: |
ben toch altijd wel benieuwd of er nog resultaten van zo'n overleg zijn...en zo ja...of, en wanneer, wij als gebruikers daar wat van mogen horen/lezen? |
Arjen Drost wrote: | ||
Ik weet dat er binnenkort in ieder geval 1 verslag komt. Nog even geduld dus! |
Quote: |
Voor de rest. We hebben heel veel van deze onderwerpen al op onze agenda staan en weten dat die wensen er zijn maar we lopen heel erg tegen technische beperkingen aan. Daar moeten we eerst aan werken voordat heel veel technische zaken ook daadwerkelijk opgepakt kunnen worden. Daar gaan nog wel een aantal nachtjes overheen. Dit jaar dus geen input van jullie. Niet omdat we niet willen, maar omdat we er nu echt even niets mee kunnen. Dat komt allemaal nog. |
Mies wrote: | ||
William:
Daarnaast is het bewust dat foto's in het tijdelijke niet meteen gewist kunnen worden in verband met de uploadlimiet die hiermee anders omzeild kan worden. Het PA wordt door geen enkele admin of moderator beheerd en is geheel aan de gebruiker zelf wat daar in te zien is. |
williamstegink wrote: |
een gebruiker weet gezien zn pixpas wat ie mag uploaden en als je dus elke foto ook in je pa zet kan je gezien de data die erbij komt te staan bijhouden. die verrantwoordelijkheid en eerlijk er mee omgaan ligt bij de gebruiker. ik heb die wens vooral voor gebruikers die geen of basic pixpas hebben en dus klein aantal kunnen bewaren mogelijk. als je dus uit de ta meteen kan weghalen wat van jou is scheelt dat ruimte in je pa wat nu anders is. vandaar mijn idee wat dat betreft. mvg william |
Foto's in je PA tellen niet mee voor je limiet. Hier ben je zelf ook helemaal eigen baas over. Je kunt hier plaatsen en verwijderen wat je zelf wilt (of de foto nou in het ta geplaatst is of in een ander album). Of dezelfde foto in het TA staat, maakt dus helemaal niet uit. Foto's in het AT tellen echter wel mee voor je uploadlimiet (zoveel foto's per week). Vandaar dat je deze dus ook pas na een week kunt verwijderen. Groeten, Arjen |
williamstegink wrote: |
ik doel hier mee op dat je bv met basic pixpas niet meer dan 100 fotos max kan zetten in je pa als de mo alles afkeurd moet je 7 dagen wachten. |
Nee hoor, want de foto's in je PA kun je wel binnen een week verwijderen. Daar zit echt geen probleem. |
williamstegink wrote: | ||||
die week wachten kan het probleem zijn. |
Inge van der Wulp wrote: | ||||||
Voor de foto's in je PA (Persoonlijjk Album) hoef je geen week te wachten. Die mag je na plaatsen meteen weer verwijderen. De foto's in het TA (Tijdelijke Album) kun je zelf na 7 dagen verwijderen. Die tellen mee in je upload limiet. Dat gaat niet veranderen. |
peter wijn wrote: |
@Aad
toen waren dat geen nominatie-veren, maar harde cijfers, hoewel, misschien waren het wel voldoendes, want onvoldoendes die waren opmerkelijk zeldzaam. dus toch ook een beetje geveerde zesjes... @Digihop, niet iedereen met een 600mm kan daar mee overweg... ik ben na een tijdje teruggezet in het klasje van 500mm. |