Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Het vernieuwde Birdpix: testers gevraagd!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 29 Dec 2023, 18:34    Post subject:
De layout maakt mij niet zo veel uit. Het oogt wat mooier, het tweede voorbeeld, maar dan zou ik er wel absoluut het aantal reacties en het aantal duimpjes bij willen zien. Hoe vaak de foto is bekeken boeit me totaal niet. Voorkeur dus voor twee - maar dan wel met meer informatie maar optie 1 is ook goed mits je die aantallen reacties en nominaties maar ziet.
Je hebt er behoorlijk wat werk aan, Vincent! Daar mag je wel eens voor in het zonnetje gezet worden vind ik. Dus wat mij betreft: Dikke duim voor Vincent.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 29 Dec 2023, 18:44    Post subject:
pietwil wrote:

Is het nou al mogelijk om na 1 of andere klik de achtergrond bij de foto zwart te maken??

Nee, bij klikken krijg je nu een soort transparant donkergrijze achtergrond. Wel rustig, maar niet volledig zwart. Zouden we dit graag wel donkerder / minder transparant willen / of zelfs echt volledig zwart?
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 29 Dec 2023, 18:51    Post subject:
josephine wrote:
Je hebt er behoorlijk wat werk aan, Vincent! Daar mag je wel eens voor in het zonnetje gezet worden vind ik. Dus wat mij betreft: Dikke duim voor Vincent.
grtz, josephine

Graag gedaan hoor Wink Nu even kerstvakantie, en wat meer momentjes om een beetje te niksen achter de laptop. En ik vind het zelf ook belangrijk dat de BP community bij elkaar blijft en we het naar ons zin krijgen op het nieuwe platform. Steek daar met alle liefde wat energie in!
Back to top
Reply with quote
 
pietwil
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 70
Joined: 15 Mar 2008
Posts: 13
Location: Haarlem
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 29 Dec 2023, 18:57    Post subject:
Vincent.
Bij klikken op de foto gelijk helemaal zwart de achtergrond,isgewoon veel mooier.

Gr:Pieter.
_________________
Ik ben in het bezit van een Nikon D800.
Heb daarbij ook een teleconverter TC-14E III sinds 21-11-16
Nikkor 300mm 2.8 VR
Nikon Nikkor 70-200 2.8 vr
Nikon nikkor micro 105mm 2.8 vr
Back to top
Reply with quote
 
Bert Ooms
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 68
Joined: 29 Sep 2007
Posts: 579
Location: Emmen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 29 Dec 2023, 19:55    Post subject:
josephine wrote:

Je hebt er behoorlijk wat werk aan, Vincent! Daar mag je wel eens voor in het zonnetje gezet worden vind ik. Dus wat mij betreft: Dikke duim voor Vincent.
grtz, josephine


Helemaal mee eens Josephine! Monnikenwerk om het overzicht te houden en te documenteren. Ik ben zelf de draad allang kwijt..
Wel heel mooi om te zien hoe iedereen er op een opbouwende manier mee bezig is en hoeveel bruikbare suggesties er worden aangedragen. Top!
_________________
Nikon
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 10:00    Post subject:
Het zou ook wel mooi zijn wanneer mensen bij het intikken van www.birdpix.nl direkt worden doorgelinkt naar de nieuwe omgeving. Zat mensen die ik regelmatig in het veld, zeg maar tegenkom, die soms gewoon even willen kijken of ik nog iets geplaatst heb. En dan ook birdpix als zoekterm direkt naar de juiste omgeving sturen. Da zijn van die praktische dingen, er zijn denk ik best wat mensen die soms gewoon alleen even kijken. Vaak alleen even kijken zelfs. Inspiratie opdoen. Die lezen de forumdraadjes niet en weten dus niet hoe zeer het aan het veranderen is.
Achtergrond zwart, het is mijn voorkeur niet maar ik denk dat er een forse meerderheid voor is.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 13:47    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
pietwil wrote:

Is het nou al mogelijk om na 1 of andere klik de achtergrond bij de foto zwart te maken??

Nee, bij klikken krijg je nu een soort transparant donkergrijze achtergrond. Wel rustig, maar niet volledig zwart. Zouden we dit graag wel donkerder / minder transparant willen / of zelfs echt volledig zwart?


Zwarte achtergrond heeft niet mijn voorkeur. Dat vind ik lang niet voor alle foto's mooier. Maar geen groot bezwaar als het toch zo wordt.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 15:47    Post subject:
Toch nog twee opmerkingen:
1. Het lukt me niet om 'Likes' te geven. Er gebeurt niets als ik op het 'duimpje op' klik. Wat doe ik niet goed? (Ik ben wel ingelogd.)
2. Ik denk dat ik het al eerder heb gezien als opmerking, maar ik zie het niet meer: Het is erg vervelend dat je iedere keer opnieuw moet inloggen. Ik zi althans geen mogelijkheid om ingelogd te blijven. Dat is jammer, want even snel kijken of er nog wat leuks is lukt dan nog wel. Maar als je dan je waardering voor een foto wilt geven moet je toch alsnog inloggen.

Groet. Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 18:29    Post subject:
Dank weer!
Doorlinken vanaf www.birdpix.nl toegevoegd aan de lijst
Ingelogd blijven toegevoegd aan de lijst
Teller van de nominaties die blijft hangen stond er al op
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.
PixPas (Basic)


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 45
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 19:15    Post subject:
Erna Koelman wrote:
josephine wrote:
@ Erna: Daarvoor had je dan weer eerst de boel moeten bewaren (of opslaan, ik weet zo niet direkt hoe ze het precies noemen. Staat ook onderaan. Echt logisch is het niet inderdaad, maar het is wel makkelijk dat je hem in die status nog kunt aanpassen.
Goed punt om over na te denken: moet dat nou vooral te vinden zijn in een gebruiksaanwijzing, of kan alles wat intuïtiever? Ik denk vooral aan een pop-upje dat vraagt: klaar om in te leveren? klik dan op ......
grtz, josephine

edit: ik heb juist opnieuw een foto geupload, en de volgorde is dus: gegevens invullen, wijzigingen opslaan (knop onderaan) en klaar voor moderatie (ook onderaan dus)
Oefening baart kunst maar deze test omgeving is natuurlijk juist om dit soort hoogdrempelligheid aan te geven. Ik vind dat eigenlijk best erg leuk om te doen trouwens. Meedenken, tips, hindernissen ontdekken en doorgeven.


Eigenlijk ben ik er zo goed als 100% van overtuigd dat ik de foto wél had opgeslagen, nadat ik de tekst had ingevoerd. Of wellicht heb ik dat in een ander stadium gedaan?? Je 'moet' nu zoveel invullen.

Groet, Erna


Vincent, Erna en Josephine,
Naar aanleiding van jullie eerdere opmerkingen hierover het volgende:
Ik heb zelf tot nu toe één foto ge-upload in de testomgeving. Dat ging bij mij ook niet goed want hij bleek niet door te zijn gekomen bij de moderatie. Nadat ik er nogmaals mee aan de slag ging kwam ik achter het volgende:
Nadat ik alles ingevuld had heb ik zeker op de knop "wijzigingen opslaan" geklikt. Ik kreeg toen verder geen foutmelding of iets dergelijks. Ik heb toen weer onderaan de pagina gekeken maar kon daar geen knop vinden waarmee ik de foto naar de moderatie kon sturen. De knop "klaar voor moderatie"' was dus niet zichtbaar.
Nadat de foto niet op de site verscheen en ik begreep dat er iets niet goed gegaan was ben ik opnieuw gaan zoeken. Heb mijn opgeslagen foto aangeklikt waarna ik weer in het scherm met de ingevulde gegevens kwam. Ik zag toen dat het vak van de datum waarop de foto gemaakt is helemaal leeg was. Ik weet zeker dat ik dat vak ingevuld had maar dat bleek niet op de juiste manier te zijn. Ik had voluit 30 januari 2023 erin getikt en dat was geaccepteerd. Ik kreeg daar dus geen foutmelding op!!!!!
Dat zou je dan wel verwachten. Bij de tweede keer heb ik dus de datum gekozen middels het keuzevak dat je kan openen. Bleek dat de datum nu als 30-01-2023 genoteerd wordt. Vervolgens heb ik weer op "wijzigingen opslaan" geklikt. Hierna weer naar onderaan de pagina gegaan en toen stond daar dus wel de knop "klaar voor moderatie" die ik kon aanklikken. Vervolgens is alles goed verlopen en kwam de foto op de startpagina.
Kennelijk krijg je nu dus pas de knop "klaar voor moderatie" te zien als je alles ook juist ingevuld hebt en dat middels "wijzigingen opslaan" opgeslagen hebt. Je krijgt dus echter geen melding als je iets niet goed ingevuld hebt.
Dat lijkt mij nog voor aanpassing in aanmerking te komen.

Groet,
Alwin K.
Back to top
Reply with quote
 
kevinhollmann
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 38
Joined: 29 Mar 2020
Posts: 37
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 21:42    Post subject:
pietwil wrote:
Vincent.
Bij klikken op de foto gelijk helemaal zwart de achtergrond,isgewoon veel mooier.

Gr:Pieter.


Dit is niet mijn smaak transparant is naar mijn visie beter en meer van deze tijd.
_________________
Nikon Z9
Nikon 400 2.8 TC VR S
Back to top
Reply with quote
 
LeerdammerKees


Gender: Male
Age: 58
Joined: 22 Aug 2010
Posts: 190
Location: Leerdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 23:39    Post subject:
Eergister een fotootje geüpload op de nieuwe site en vrij eenvoudig. Wel fijn dat je de upload gelijk kunt zien en dat scheelt weer tijd omdat ik nu het P.A. niet meer hoeft te gebruiken. Al met al werkt de nieuwe site bij mij nu al prima en zie weinig tekortkomingen. Nog wat finetunen en zeker met de optie van Kevin met die wat kleinere thumbs. Het zal wel mooi zijn als je, i.p.v. duimpjes, de foto een cijfer kunt geven, van 1 tot 10, en die beoordelingen tot een eindcijfer leiden. Maar dat zal softwarematig wel ingewikkeld zijn en worden. Maar kan de site net dat beetje extra's geven.....Grote bewondering! voor Vincent die zoveel vrije tijd in de nieuwe site steekt maar ook voor degene die de nieuwe site opgezet hebben en vorm geven en gegeven hebben. Knap werk allemaal! Toch blijf ik kritisch of de vogelfotografie nog veel toekomst heeft. Wens iedereen een Fijne Jaarwisseling en een Voorspoedig maar vooral Gezond 2024 toe!

Groet Kees
_________________
Leerdams Kristal, made in Japan.....


Last edited by LeerdammerKees on Sun 31 Dec 2023, 15:54; edited 2 times in total
Back to top
Reply with quote
 
pietwil
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 70
Joined: 15 Mar 2008
Posts: 13
Location: Haarlem
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 23:40    Post subject:
Aha nu snap ik hem wat er bij mij aan de hand is.
Ik kan in google chrome dus maar 1 keer klikken op een foto en die is nooit scherp.
2de keer klikken werkt dus niet.
Maar in edge lukt dat wel en is dan wel scherp.
Ik ben er achter gekomen waar het nou aan ligt en dat komt dus door de extentie adguard advertentie killer.

Gr:Pieter.
_________________
Ik ben in het bezit van een Nikon D800.
Heb daarbij ook een teleconverter TC-14E III sinds 21-11-16
Nikkor 300mm 2.8 VR
Nikon Nikkor 70-200 2.8 vr
Nikon nikkor micro 105mm 2.8 vr
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.
PixPas (Basic)


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 45
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 30 Dec 2023, 23:54    Post subject:
LeerdammerKees wrote:
Eergister een fotootje geüpload op de nieuwe site en vrij eenvoudig. Wel fijn dat je de upload gelijk kunt zien en dat scheelt weer tijd omdat ik nu het P.A. niet meer hoeft te gebruiken. Al met al werkt de nieuwe site bij mij nu al prima en zie weinig tekortkomingen. Nog wat finetunen en zeker met de optie van Kevin met die wat kleinere thumbs. Het zal wel mooi zijn als je, i.p.v. duimpjes, de foto een cijfer kunt geven, van 1 tot 10, en die beoordelingen tot een eindcijfer leiden. Maar dat zal softwarematig wel ingewikkeld zijn en worden. Maar kan de site net dat beetje extra's geven.....Grote bewondering! voor Vincent die zoveel vrije tijd in de nieuwe site steekt maar ook voor degene die de nieuwe site opgezet hebben en vorm geven en gegeven hebben. Knap werk allemaal! Toch blijf ik kritisch of de vogelfotografie nog veel toekomst heeft. Wens iedereen een Fijne Jaarswisseling en een Voorspoedig maar vooral Gezond 2024 toe!

Groet Kees


Kees,

Heb weinig personen meegemaakt die zo snel van mening veranderen en omkeren als een blad aan de boom als jij😂.
Kan het overigens met deze laatste uiteenzetting heel goed eens zijn.
Zeker ook alle lof voor Vincent die dit geweldig doet terwijl hij best allerlei zaken naar zich toe geroepen krijgt. Chapeau!!!!
Wens jou en iedereen ook het allerbeste voor 2024 en heb van dichtbij in de vriendenkring weer ervaren dat de wens voor gezondheid daarbij wel het aller belangrijkste is.

Groet,
Alwin K.
Back to top
Reply with quote
 
corvanspijk
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 68
Joined: 15 Dec 2011
Posts: 135
Location: Koekange
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 31 Dec 2023, 12:36    Post subject:
Helemaal eens met de voorgaande reacties over de inzet van Vincent om te komen tot een werkbare maar vooral een gebruiksvriendelijke site. Chapeau!

Wat mij opvalt is dat een 1600 pixel foto niet scherp wordt afgebeeld. Bij aanklikken met de grijze achtergrond wel. Een 1024 pixel foto wordt wel meteen scherp afgebeeld, dus zonder aanklikken.

Als een incidentele gebruiker bovenstaande niet weet dan ervaren ze de 1600 pixel-foto's als onscherp. Dit zou jammer zijn voor het imago van birdpix.

Allen een gezond en vogelrijk 2024 toegewenst.

groet,
Cor
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Jan 2024, 22:06    Post subject:
Punten van Alwin en Pietwil ook nog toegevoegd. We hebben een lijst met 76 verschillende verbeterpunten en discussiepunten. Best een hoop werk dus nog, maar daar wordt de site alleen maar beter van. Mooie oogst van jullie fanatieke testen. Bedankt daarvoor!

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Kees de Jager
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 47
Joined: 14 Jun 2005
Posts: 209

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Jan 2024, 19:51    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
pietwil wrote:

Is het nou al mogelijk om na 1 of andere klik de achtergrond bij de foto zwart te maken??

Nee, bij klikken krijg je nu een soort transparant donkergrijze achtergrond. Wel rustig, maar niet volledig zwart. Zouden we dit graag wel donkerder / minder transparant willen / of zelfs echt volledig zwart?


Ik vind persoonlijk de huidige optie mooi. Oogt rustig en geeft voldoende nadruk aan de foto.
Helemaal zwart kan trouwens alsnog als je naar full screen optie gaat.

Nog wat andere opmerkingen (weet niet of ze al genoemd zijn, niet alle posts bekeken):
- vogelsoort: geslacht, kleed en levensstadium m.i. niet echt interessant voor een fotosite. Afhankelijk van hoevaak het ingevuld is misschien overwegen weg te halen?
- foto informatie: van mij mogen dimensie en bestandsgrootte weg. Voor mij niet heel erg interessant.
- foto uploaden: met name knop op gegevens op te slaan staat erg ver uit beeld (eerst al die keuzes rondom gebruik van foto doorlopen). Na opslaan blijft het gelukkig wel staan en kun je direct aanbieden voor moderatie.
- Stap van opslaan en aparte keuze voor moderatie mag er van mij trouwens uit.
- Aanpassen van je beschrijving (en eventueel soort) zou wat mij betreft (net als nu op BP) moeten kunnen. Je kunt ook altijd na plaatsing nog een foutje tegenkomen (of wat betreft soort verbeterd worden).

Groet,
Kees
Back to top
Reply with quote
 
kevinhollmann
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 38
Joined: 29 Mar 2020
Posts: 37
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Jan 2024, 19:56    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Punten van Alwin en Pietwil ook nog toegevoegd. We hebben een lijst met 76 verschillende verbeterpunten en discussiepunten. Best een hoop werk dus nog, maar daar wordt de site alleen maar beter van. Mooie oogst van jullie fanatieke testen. Bedankt daarvoor!

Groeten, Vincent


Jij bedankt voor al je moeite Vincent! Ik denk dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden!
_________________
Nikon Z9
Nikon 400 2.8 TC VR S
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Jan 2024, 22:43    Post subject:
Bedankt voor de waardering allemaal Smile

Ik heb nu inderdaad ook ontdekt dat je ook een zwarte achtergrond kan kiezen. Als je op een foto klikt, krijg je rechts bovenaan drie symbooltjes. Via het linker symbooltje ga je naar full screen met zwarte achtergrond. Dus je kan kiezen.

Wat betreft vogelsoort, geslacht, kleed en levensstadium weet ik dat het de wens van Daan is om de vogelaars-community en vogelfotografen-community wat dichter bij elkaar te brengen. De fotograferende vogelaars zoeken graag een mooie foto van bijvoorbeeld een tweede winter geelpootmeeuw, terwijl de vogelende fotograaf daar weer minder in geïnteresseerd is, maar wel die mooie foto kan maken. En wellicht nog wat kan leren van de vogelaars, die gemiddeld genomen meer verstand hebben van de vogels waar ze naar kijken dan de fotografen. Dus ik kan Daan hierin wel volgen. Ik heb ook de suggestie gedaan om de functie van editor wat zwaarder aan te zetten straks, zodat de info bij alle foto's wordt gecontroleerd, zodat een waardevollere database ontstaat met betrouwbare info..

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 497
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Jan 2024, 9:42    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Bedankt voor de waardering allemaal Smile
..... Wat betreft vogelsoort, geslacht, kleed en levensstadium weet ik dat het de wens van Daan is om de vogelaars-community en vogelfotografen-community wat dichter bij elkaar te brengen. De fotograferende vogelaars zoeken graag een mooie foto van bijvoorbeeld een tweede winter geelpootmeeuw, terwijl de vogelende fotograaf daar weer minder in geïnteresseerd is, maar wel die mooie foto kan maken. En wellicht nog wat kan leren van de vogelaars, die gemiddeld genomen meer verstand hebben van de vogels waar ze naar kijken dan de fotografen. Dus ik kan Daan hierin wel volgen. Ik heb ook de suggestie gedaan om de functie van editor wat zwaarder aan te zetten straks, zodat de info bij alle foto's wordt gecontroleerd, zodat een waardevollere database ontstaat met betrouwbare info..

Groeten, Vincent


Wederom dank voor je uitleg, Vincent!

Ik ben zowel (amateur)vogelfotograaf, als actieve (ook SOVON-)vogelteller / vogelaar. Als vogelteller/vogelaar voer ik waar nodig(!) uiteraard netjes alle details in, maar als vogelfotograaf zou het het uploaden van foto's op BirdPix niet leuk meer vinden als al die details verplicht zouden worden.

Ik hoop dus dat er een compromis uitkomt, waarbij die details wel ingevoerd kúnnen worden, maar waarbij dat niet verplicht is. Dan kan iedereen zelf kiezen welke details de moeite van het invullen waard zijn.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Jan 2024, 11:53    Post subject:
Die details zijn niet verplicht, toch? Ik heb daar tenminste nog nooit iets ingevuld.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Jan 2024, 12:45    Post subject:
Nee niet verplicht, je kan het ook op onbekend laten staan.
Back to top
Reply with quote
 
Wil Doorn-Meijne
PixPas (Basic)


Gender: Female

Joined: 05 Oct 2008
Posts: 100
Location: Obdam
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Jan 2024, 16:07    Post subject:
Nou ik heb de stoute schoenen aangetrokken, vond het een beetje spannend...

Het uploaden ging goed, alles moet natuurlijk een beetje wennen, Verder heb ik op geplaatste foto's wat commenteren gegeven en ik las dat als je de foto aanklikt de scherpte mooier is. Inderdaad dan komt de foto er mooier uit te zien.

Komt vast allemaal wel goed!

groet Wil
_________________
Nikon
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Jan 2024, 10:40    Post subject:
Gisteravond een foto ge-upload. Bij controle op scherpte kreeg ik de foutmelding 404. Ik zal zien hoe het loopt. Maar ik kan nu dus niet na aanklikken de foto bekijken.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1571
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Jan 2024, 13:29    Post subject:
josephine wrote:
Gisteravond een foto ge-upload. Bij controle op scherpte kreeg ik de foutmelding 404. Ik zal zien hoe het loopt. Maar ik kan nu dus niet na aanklikken de foto bekijken.
grtz, josephine

Dit gebeurt raadselachtig bij een deel van de foto's. Ik heb er nog geen lijn in kunnen ontdekken.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 6 of 10


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum