Quote: |
Ik kom daar staan al een aantal collega fotograven, die wel nieuwsgierig waren naar de ervaring met mijn Sigma OS APO 80-400. Ik vertel hun dat hij mij zeer goed bevalt en dat ik er erg tevreden mee ben. Ik wil vervolgens gaan fotograferen, en jawel alsof de duivel het gehoord had De autofocus is er mee opgehouden.... Ik heb van alles geprobeerd, dacht nog even dat het aan de body lag, maar ook dit was snel uitgesloten omdat ik dat kon testen met een lens van een andere fotograaf. Vandaag heb ik dus een beetje aangeklungeld met handmatig focussen.... maar in de praktijk ben je toch net altijd te laat, met die "snelle vogels van tegenwoordig" Ik kom thuis... blijkt dat het garantietermijn net 2 week overschreden is. Maandag zal ik naar Sigma bellen kijken wat de stappen zullen zijn. Het moge duidelijk zijn, het was niet helemaal mijn dag. Toch vond ik het zeker de moeite waart om het gezien te hebben, en hoop snel nog eens terug te keren met een gerepareerde lens. |
pascald wrote: |
...... Wat moet ik hier mee aan? En zijn er meer ervaringen met de reparatieprocedure van Sigma? |
j.geerlinks wrote: |
...... mijn lens kan gemaakt worden maar!!!! de kosten bedragen 800 euro. nieuwwaarde van de lens ongeveer 1050euro Groeten Jorrit |
j.geerlinks wrote: |
............ eigenlijk eigenschuld want lens en fototoestel zijn van mijn statief afgevallen .......
groeten Jorrit |