Posted: Thu 25 Oct 2012, 11:35 Post subject: PiXperience 2013
De datum waarop de PiXperience 2013 plaats zal vinden is bekend: zaterdag 2 maart 2013. Noteer deze datum alvast in je agenda!
We zijn al flink bezig om het evenement vorm te geven. We willen natuurlijk aansluiten bij de behoefte die jij als natuurfotograaf hebt en zijn benieuwd naar jouw mening over de fotografen die een lezing/seminar/presentatie geven.
Ben je vooral geïnteresseerd in presentaties van mede-pixers, nationaal vermaarde fotografen of internationaal beroemde fotografen?
Ha! al twee stemmers! Dat schiet lekker op.
Leuk, weer een pixperience.
Het leukste vind ik altijd al die medepixers die je anders nooit tegenkomt.
Wat zouden we zeggen van een workshopje Karel Mauer?
Die zit dit hier ook al vrijwillig te doen ....
grtz, josephine
Gender: Male Age: 76 Joined: 04 Aug 2010 Posts: 2 Location: Amersfoort
Posted: Tue 13 Nov 2012, 19:11 Post subject:
Nou, als je toch een wensen lijstje mag maken kies ik voor een workshop van de weledele heer "Buizerd" van Altena
Groet Johan _________________ Nikon D4 Nikkor AFS 500/4 G VR ED
Nikkor AF-S70-200/2.8 G ED VR II
Nikkor AFS 12-24/4G IF DX ED
Nik.300mm f4.5
Nikon Converters Gitzo Carbon statief met
Sony HVR-AE1
Gender: Male Age: 67 Joined: 18 Jan 2010 Posts: 274 Location: Ommen
Posted: Sun 09 Dec 2012, 12:08 Post subject:
JohanBird wrote:
Nou, als je toch een wensen lijstje mag maken kies ik voor een workshop van de weledele heer "Buizerd" van Altena
Groet Johan
+1 lijkt me helemaal geweldig om te horen hoe hij het toch steeds voor elkaar krijgt. Verder zijn er nog opvallend weinig reacties op de polll
Groet, Henk-Jan _________________ Werktuig: Sony
Een mix van BP-er/ NP-ers en workshops zou mooi zijn. Een hele dure man/vrouw inhuren zou voor mij niet hoeven.
Kwaliteit genoeg hier!
groeten el _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Mijn suggestie is de (eventuele) presentaties in enigerlei vorm op Bp te plaatsen, zodat ook onze buitenlandse leden van deze vorm van kennisoverdracht kunnen genieten en profiteren.
Groeten Peter van Eijk. _________________ Canon 7D met EF500mm f/4L IS USM en TC 1.4 ll alsmede TC 2.0 lll.
Jobu Design Gimbal Head Pro op Benro.
Sony DSC-RX100M7
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum