Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Bert Hoogerhoud on Sun 26 May 2013, 16:16
Wat fantastisch om dat mee te maken en zo op te foto te krijgen. Groet, Bert
Joep Tomlow on Sun 26 May 2013, 16:35
Veel is al gezegd; grote klasse deze foto, en inderdaad goed meerdere keren back upen, want deze wil je niet kwijt raken...
Erik de Koning on Sun 26 May 2013, 16:39
Prachtige soort en prachtige foto! Zonder de toch wat 'kunstmatige' setting krijg je zo'n foto waarschijnlijk sowieso nooit voor elkaar.
Gerrit Stam on Sun 26 May 2013, 17:43
Zo, die zien we hier veel te weinig! Gerrit
janhop on Sun 26 May 2013, 17:46
Schitterend! Jan.
Wies Vink on Sun 26 May 2013, 20:09
Hier droom ik alleen maar van. Prachtig!!!!! groet Wies
Frank Kremer on Sun 26 May 2013, 20:30
Gaaf zeg dat je de wielewaal op zo'n manier kon fotograferen met spiegelbeeld. Prachtig. Fijn dat je dit ook met ons wilt delen. Complimenten. Groeten Frank
keesvanderklauw  on Sun 26 May 2013, 20:49
Een werkelijk sublieme opname van een heel bijzondere soort. kees
MichielBosch on Sun 26 May 2013, 20:55
Wonderschone plaat! Proficiat! Grtn, Michiel
anevanrees on Sun 26 May 2013, 21:20
Mooi !, groet, Ane
kai on Sun 26 May 2013, 21:32
prachtige foto....
Reinder on Sun 26 May 2013, 21:40
Dank voor alle complimenten, echt super! Ik geniet van het zijn in de natuur, het maken van de foto's, maar ook zeker van het delen met de birdpixers. Gr. Reinder
Leo Tukker on Sun 26 May 2013, 21:58
Noem je dit "aardig kunnen vastleggen" ? Het is een geweldige foto geworden. Prachtige kleuren. Spiegelbeeld bijna net zo scherp als de vogel zelf. Mooie compositie. Mijn nomi heb je. Groet, Leo
cees uri on Mon 27 May 2013, 8:41
Alles is al gezegd! Groot compliment en nominatie. Groet, Cees
Marcel van Kammen on Mon 27 May 2013, 8:47
Geweldige soort,prachtig licht en een heerlijk spiegelbeeld. Dat die vijver niet mooi gemaakt is kun jij niks aan doen,dus ik zou echt superblij met eze plaat zijn als ik jouw was!
peter wijn on Mon 27 May 2013, 9:00
... zie marcel wat een rotvijver voor zo'n prachtvogel... ... en voor zo'n prachtfoto van zo'n prachtvogel. doe maar gewoon je zegeningen tellen. ik hoop dat ie goed is voor afdrukken van harte
Boudewijn Schreiner on Mon 27 May 2013, 9:11
Wat een voltreffer zeg! Ik weet hoe moeilijk het is om ze op de foto te krijgen. Groot compliment voor deze schitterende plaat. groet, Boudewijn
Wijnand van Buuren on Mon 27 May 2013, 10:30
Super om dit mee te maken. Dank voor het delen. Groet, WvB
Albert Allema on Mon 27 May 2013, 20:59
Alles is gezegd, gewoon geweldig. De kleuren komen erg mooi over, maar wat enorm geweldig gefeliciteerd. Gr Albert.
Erikstaf on Tue 28 May 2013, 20:54
Kijk daar doe je het voor! Ik hoop er binnenkort ook eentje te fotograferen..... nomi
Pascal Gielen on Tue 28 May 2013, 21:37
Prachtige foto, mooie kleuren en ook eens schitterend spiegelbeeld!
Bert Ooms  on Wed 29 May 2013, 20:47
Oei, dit is mooi zeg!!
john.bre on Fri 31 May 2013, 12:21
uit een hut van bence mate (beroemde hongaarse fotograaf) ? prachtig gefotografeerd overigens ! groeten john