Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Wat fantastisch om dat mee te maken en zo op te foto te krijgen.
Groet, Bert

Veel is al gezegd; grote klasse deze foto, en inderdaad goed meerdere keren back upen, want deze wil je niet kwijt raken...

Prachtige soort en prachtige foto! Zonder de toch wat 'kunstmatige' setting krijg je zo'n foto waarschijnlijk sowieso nooit voor elkaar.

Zo, die zien we hier veel te weinig!

Gerrit

Schitterend!

Jan.

Hier droom ik alleen maar van. Prachtig!!!!!
groet Wies

Gaaf zeg dat je de wielewaal op zo'n manier kon fotograferen met spiegelbeeld. Prachtig.
Fijn dat je dit ook met ons wilt delen.
Complimenten.

Groeten Frank

Een werkelijk sublieme opname van een heel bijzondere soort.

kees

Wonderschone plaat! Proficiat!

Grtn, Michiel

Mooi !,

groet, Ane

prachtige foto.... Exclamation Exclamation

Dank voor alle complimenten, echt super! Ik geniet van het zijn in de natuur, het maken van de foto's, maar ook zeker van het delen met de birdpixers.

Gr.
Reinder

Noem je dit "aardig kunnen vastleggen" ? Het is een geweldige foto geworden. Prachtige kleuren. Spiegelbeeld bijna net zo scherp als de vogel zelf. Mooie compositie. Mijn nomi heb je.

Groet,

Leo

Alles is al gezegd!
Groot compliment en nominatie.
Groet,
Cees

Geweldige soort,prachtig licht en een heerlijk spiegelbeeld. Dat die vijver niet mooi gemaakt is kun jij niks aan doen,dus ik zou echt superblij met eze plaat zijn als ik jouw was!

...
zie marcel
wat een rotvijver voor zo'n prachtvogel...
... en voor zo'n prachtfoto van zo'n prachtvogel.

doe maar gewoon je zegeningen tellen.
ik hoop dat ie goed is voor afdrukken
van harte

Wat een voltreffer zeg!
Ik weet hoe moeilijk het is om ze op de foto te krijgen.
Groot compliment voor deze schitterende plaat.
groet,
Boudewijn

Super om dit mee te maken.
Dank voor het delen.

Groet, WvB

Alles is gezegd, gewoon geweldig.
De kleuren komen erg mooi over, maar wat enorm geweldig gefeliciteerd.

Gr Albert.

Kijk daar doe je het voor! Ik hoop er binnenkort ook eentje te fotograferen..... Very Happy nomi

Prachtige foto, mooie kleuren en ook eens schitterend spiegelbeeld!

Oei, dit is mooi zeg!!

uit een hut van bence mate (beroemde hongaarse fotograaf) ? prachtig gefotografeerd overigens !
groeten john

:
 
Page 2 of 2
Goto page Previous  1, 2