Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Rinus van der Reest on Sun 08 Jun 2014, 21:02
Staat er fraai op Henk!
Joke Huijser on Sun 08 Jun 2014, 21:24
Geweldig om deze soort te zien hè. Leuk met die snavel vol visjes. Groet, Joke.
Marie-José Boon on Sun 08 Jun 2014, 21:25
Mooie opname met mooie kleuren en veel detail. Groet Marie-José
Anneke66 on Sun 08 Jun 2014, 21:32
Lijkt mij ook geweldig om ze te zien! Heel mooi zo met z'n snavel vol met vis. Mooi ook die vissenoogjes. Gr, Anneke
Frank Bos on Sun 08 Jun 2014, 22:00
Gave foto; mooie details en kleuren. Vr Gr , Frank.
Hans Tamminga on Sun 08 Jun 2014, 22:16
Prachtig om dit soort foto´s te maken. Goed scherp en prachtig van kleur. Hans
Frank Kremer on Sun 08 Jun 2014, 22:18
Mooi met die snavel vol met visjes. Prachtige close- up. Groeten Frank
auk on Mon 09 Jun 2014, 8:23
Hoe krijgen ze al die vis toch zo mooi gestapeld in hun bek.... Schitterende foto! Gr. Albert
anevanrees on Mon 09 Jun 2014, 8:25
Wat een natuurbeleving, mooi vastgelegd, groet, Ane
Rene Sluimer on Mon 09 Jun 2014, 8:59
Prachtige foto, mooi gezicht al die visjes! gr. René
Peter van den Berg on Mon 09 Jun 2014, 10:45
Super.
Wim Werrelman on Mon 09 Jun 2014, 10:56
Hoi Henk, De volgende week ga ik daar ook een paar dagen naar toe. Door jouw foto krijg ik er nu extra veel zin in! Fraai die close-up met visjes. helder zicht! Wim
Frits Stoekenbroek on Mon 09 Jun 2014, 11:02
Lekker vol bekkie. Altijd fijn als je er weer een van je wenslijst kan schrappen. Gr. Frits
Jan van der Linden on Mon 09 Jun 2014, 13:33
Mooie foto met veel oogjes en gedempt licht, Henk. Gr. Jan
Albert Allema on Mon 09 Jun 2014, 13:48
Wauw Henk, je had niets overdreven wat je gister zei . Super plaat met de bek vol, prachtige achtergrond, haarscherp. Grote klasse! Gr Albert.
dick renes on Mon 09 Jun 2014, 15:13
door het mooie licht,niet te fel, en de grijze achtergrond komen de kleuren heel goed over ...prima gedaan. groet dick.
Hans Overduin on Mon 09 Jun 2014, 15:32
Een klassieker, en nog een heel mooie ook ! Top ! Hans
Kees Kroon on Mon 09 Jun 2014, 15:34
Ik sta met een mond vol tanden Henk Mooi man. Gr, Kees
keesvanderklauw  on Mon 09 Jun 2014, 18:26
Het blijven elke keer prachtige foto's Henk van deze soort. Heel knap om zo veel visjes in een keer te vangen. kees
Johan Scholtens on Mon 09 Jun 2014, 19:31
Bizar mooie details. ik denk als je er rechts een stukje afhaalt, de foto nóg krachtiger wordt. Maar verder een topplaat Henk! Groet, Johan
Wil Doorn-Meijne on Mon 09 Jun 2014, 20:04
Erg mooi deze foto, top om dit te zien. Fijne uitsnede en al die vissenoogjes die me aankijken maken het af! Groet Wil
sieb on Tue 10 Jun 2014, 10:12
Dit blijven klassiekertjes. Een hele fraaie, deze. Groet, Sieb
thijsglastra  on Sat 14 Jun 2014, 9:56
Geweldig kopportret met al die visjes! Kleuren, scherpte en belichting zijn fraai. Mooie achtergrond ook! Groet, Thijs