Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Henk Laverman on Wed 11 Jun 2014, 14:06
Hallo Joke, Wat een verhaal zeg om deze fraaie ontmoeting vast te leggen. Gaaf hoop deze soort ook eens te zien en te fotograferen. Het is jou in ieder geval prachtig gelukt, zelfs met een lichtje in het oog. hoi henk
Frits Stoekenbroek on Wed 11 Jun 2014, 14:51
Haha, ik herken dat wel. Hoezo vakantie, niks ervan, straks zijn de vogels gevlogen, hup, gelijk fotograferen.... Prachtig vastgelegd. Gr. Frits
P.Teune on Wed 11 Jun 2014, 14:53
prachtig verhaal met een nog mooiere foto erbij!
Anneke66 on Wed 11 Jun 2014, 19:35
Wat geweldig om ze zo bij je campingplaatsje te kunnen observeren. En dan ook nog zo mooi vast te kunnen leggen, fantastisch! Zelfs een mooi lichtje in het oog. Ik vind het een prachtplaat! (heel origineel ook) Gr, Anneke
sieb on Wed 11 Jun 2014, 21:04
Mooi verhaal en knap op de foto gekregen. In Nederland hoor ik ze vooral, in Spanje zie ik ze ook af en toe, schuw, zoals jij zo mooi beschrijft. Nooit op de foto gekregen, zelfs geen glimp. Petje af dus voor deze foto, zo in het wild, zonder schuilhut. Groet, Sieb
Joke Huijser on Wed 11 Jun 2014, 21:49
Bedankt voor jullie leuke reactie. Groet, Joke.
Ties Niehof on Thu 12 Jun 2014, 9:25
Wat ik altijd zo frustrerend aan de wielewaal vind is, dat ze veeeeel vaker hoort dan dat je ze ziet. Het is je hier goed gelukt, gave foto. Groet Ties.
Kees Kroon on Thu 12 Jun 2014, 11:56
Als je ze ziet is al een belevenis! Je hebt hem nog op de foto ook, geweldig Joke. Zelf heb ik ook genoten van deze schuwe mooie soort. Zag 2 mannetjes verschillende keren in het water plonzen voor hun dagelijks bad. Het gebeurde helaas op afstand en kon er geen mooie foto's van maken. Maar heb er wel van genoten! Vind deze een nomi waard! Gr, Kees