Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Anneke66 on Sat 14 Jun 2014, 6:44
Wat een fantastische foto! Perfect gewoon. Een geweldige compositie ook. Wat moet dat geweldig zijn geweest om mee te maken! Als je dit van zo dichtbij ziet durf je toch bijna niet meer te ademen! Wie weet is rood hun lievelingskleur. Gr, Anneke
Bert Hoogerhoud on Sat 14 Jun 2014, 7:10
Mooie foto, leuk verhaal. Gr. Bert
Wil Doorn-Meijne on Sat 14 Jun 2014, 7:20
Wat een spanning in het verhaal......ik voel het gewoon. Prachtige foto mooi de lichte kleuren. Volgens mij zien,ze,geen rood..... Groet Wil
henkdikkers on Sat 14 Jun 2014, 8:14
Ja mooi Wies. Die waakzame oudervogel en die gezagsgetrouwe jonkies erachter. Prachtig intiem tafereel. Pas je wel op voor de vele teken daar?
thijsglastra  on Sat 14 Jun 2014, 9:21
Wies, echt dikke complimenten voor deze en die andere foto van de jonge watersnip! Uniek moment en ook schitterend vastgelegd (er staat slechts 1 kuiken van een andere fotograaf op deze site, gemaakt op IJsland). Mooi laag standpunt, fijne zachte kleuren, mooie en alerte houding van de ouder vogel en erugh gaaf met die twee kleintjes er bij! Geweldig. Groet, Thijs
Monika on Sat 14 Jun 2014, 11:00
Heerlijke foto, bijzonder om jonge watersnippen te zien en de foto is ook heel prettig om te bekijken, mooi! Monika
Jakob Keun on Sat 14 Jun 2014, 12:13
Wies hoe krijg je het voor elkaar. Unieke foto.
Hans Overduin on Sat 14 Jun 2014, 15:27
Geweldig wat een leuk moment ! Groet, Hans
Henk visscher on Sat 14 Jun 2014, 17:59
En dat allemaal zonder macrolens,wat zal dat spul klein zijn.mooi ook dat ze met dezelfde kwaliteit worden weergegeven Van harte met deze mooie plaat
Joke Huijser on Sat 14 Jun 2014, 19:29
Wat een geweldige foto Wies, zo mooi fris en zachte tinten. Ik heb nog nooit kleine Snipjes gezien, wat zijn die leuk zeg. Je verhaal erbij is mooi. Gelukkig had ik nog een nominatie te vergeven. Groet, Joke.
Leo Tukker on Sat 14 Jun 2014, 20:46
Prachtige foto, Wies. Mooi verhaal ook. Groet, Leo
Frank Kremer on Sat 14 Jun 2014, 21:48
Wat een aandoenlijke plaat met die 2 jongen. Heel mooi. Groeten Frank
Kees Kroon on Sun 15 Jun 2014, 7:24
Misschien maakte die knalrode trui ze wel nieuwsgierig Wies. Fijne rustige foto! Gr, Kees
Hendrik van Kampen  on Sun 15 Jun 2014, 8:00
Mooi Wies, leuk hoe volgzaam de jongen achter de ouder aanlopen.
Wies Vink on Tue 17 Jun 2014, 21:50
Dank voor alle leuke reacties in welke vorm dan ook. Als je tot op het bot kunt genieten dan heb ik dat hier meegemaakt. Hartelijke groet, Wies