Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hele mooie compositie en een schitterend vogeltje!

Gr, Anneke

Mooie setting Paul!
Er zijn er genoeg, maar het valt lang niet mee om ze er zo op te krijgen, die beweeglijke rakkers.

Compliment!
Bert

Zeker een mooie setting, en wat een mooie bril.

Gr Annelies

:
 
Page 1 of 1