Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

En ook het vrouwtje is fraai bij deze soort.
Leuk filmpje ook. Geeft een goede indruk van de rijkdom aan flora en fauna van dat land.

Groet,
Sieb

Het vrouwtje is ook schitterend van kleur! Die kleur groen is ook zo geweldig mooi! Heel erg mooi zo recht van voren met haar koppie scheef. De achtergrondkleuren komen terug in de vogel. Deze foto lijkt me geweldig op een canvas aan de muur.
Ook voor deze m'n complimenten Frits! (nomi volgt)

Heb net je mooie filmpje bekeken; wat een paradijs...
De muziek die je eronder hebt gezet past er precies bij.

Gr, Anneke

» Last edited by Anneke66 on Tue 17 Jun 2014, 13:18; edited 1 time in total

Prachtige soort, mooi vastgelegd, ik hoop deze a.s. Februari ook daar tegen te komen.

Groet,

Paul

Dit vrouwtje staat er ook prachtig op, Frits.. Erg leuk filmpje, trouwens. Brengt weer veel mooie herinneringen terug!
Gr. Peter

Hartelijk dank voor jullie reacties.
En Paul, in San Gerardo ga je ze zeker tegenkomen maar om ze goed vast te leggen moet je ook een beetje mazzel hebben. Maar goed, dat gaat eigenlijk wel op voor alle vogels Wink

:
 
Page 1 of 1