Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hallo Frank,
Prachtig een Bosruiter mooi in de top van de den, hele leuke, maar zeker mooie foto.
Hoi henk

Grappig zeg, een bosruiter (bij ons eigenlijk meer slik / wad vogel) in een boom!
Maar zn naam verklaart het ook wel weer!
Goed gezien en mooi vastgelegd.
Fijn sfeertje.

Groet, Thijs

Wat een apart gedrag. Ziet er komisch uit zo boven in een den. Wel een originele 'piek'!

Gr, Anneke

Prachtig om de Bosruiter in zijn broedbiotoop te zien!

Gr, Steven

Bijzonder, deze Boomruiter in het bos .. Leuk, lijkt me, om dat gedrag ook eens te kunnen zien en op de foto te zetten. Groet, Hans

Wat Thijs al zegt, grappig om te zien dat de vogel ook een heel andere habitat kent. En dan niet een struikje, nee hoor, gelijk de boom in.
Mooi vastgelegd.
Gr. Frits

Hij zocht het hoger op en zo kon hij de omgeving goed bekijken of er nog vrouwtjes in de buurt waren. Leuke originele opname.
Groet Ties.

Interessant gedrag mooi vastgelegd,Frank.

Jan

Super!

Zo doet de vogel idd z'n naam eer aan.

:
 
Page 1 of 1