Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Joke Huijser on Thu 19 Jun 2014, 12:39
Dit had ook een hele leuke geweest met het voledige spiegelbeeld, vooral omdat het spiegelbeeld ook heel scherp is. Maar zo is hij ook al heel mooi hoor. Leuk koppie en het rood van zijn oog is ook nog goed te zien. Groet, Joke.
sieb on Thu 19 Jun 2014, 12:47
Ik vind dit meer dan aardig. Hij is mooi, met name de vormen die de poten vormen. Groet, Sieb
kanon on Thu 19 Jun 2014, 17:04
helemaal met Joke eens Groet, Henk-Jan
Leo Tukker on Thu 19 Jun 2014, 19:40
Mooie scherpe foto met een eveneens scherp spiegelbeeld. Wit mooi onder controle. Iets meer ruimte aan de bovenkant zou de foto m.i. nóg mooier maken. Groet, Leo
Marie-José Boon on Thu 19 Jun 2014, 20:43
Een prachtige vogel met mooie kleuren en scherp en een goed gekozen uitsnede. Groet Marie-José