Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Monika on Thu 19 Jun 2014, 12:11
Wow... ik wil de eerste zijn die hier een nomi geeft . Een foto, waarvan mijn adrenaline gaat stromen. Monika
sieb on Thu 19 Jun 2014, 12:51
Heel kunstig, heel mooi.(licht, vormen, kleuren). Groet, Sieb
Arno ten Hoeve  on Thu 19 Jun 2014, 13:03
Kannibalisme bij Noordse sterns!!! Heel gaaf beeld dit! (kijkt hij niet lekkerder als je hem 90 graden rechtsom roteert?) groeten Arno
Jan van der Linden on Thu 19 Jun 2014, 13:28
Prachtige fotografie, Marcel. Jammer dat ze direct in elkanders beeld liggen waardoor het net lijkt of de ene de ander aanpikt, maar dat is slechts een detail in deze sterke foto. Groet Jan
P.Teune on Thu 19 Jun 2014, 16:49
dat maakt het beeld juist intrigerend Jan (imho)...heb je de foto idd gekanteld zoals je uit de reactie van Arno zou kunnen afleiden? erg mooi gebruik gemaakt van zonlicht ook!...inflitsen heeft duidelijk ook zo z'n voordelen!
Marcel van Kammen on Thu 19 Jun 2014, 17:13
Heb ik inderdaad overwogen Arno..dan kijkt ie inderdaad wel prettiger maar dan wordt het meer een simpele "kijk ik ben een stern en vlieg gewoon voorbij" foto. Vandaar dat ik hem heb gehouden zoals ie nu is,geeft ook wat een apparter effect.
steven v d b on Thu 19 Jun 2014, 17:40
Wow, gewoonweg schitterend! Gr, Steven
Pieter vd K. on Thu 19 Jun 2014, 18:00
Geweldige foto! Mvg Pieter
Johan Scholtens on Thu 19 Jun 2014, 18:21
Wat een 'eye-catcher" deze opname! Het moment, de houdingen, de reflecties en de superbelichting zijn hier overtuigend aanwezig. Klasse Marcel. Groet, Johan
Almanbrother on Thu 19 Jun 2014, 18:40
Gaaaf!!! Moet niet gekker worden zeg. Zo bijzonder mooi! Complimenten hoor met dit kunstwerk. Groet, Aldert
Wilfred Marissen on Thu 19 Jun 2014, 18:56
Erg mooi Marcel! Gr. Wilfred
Hendrik van Kampen  on Thu 19 Jun 2014, 18:59
Mooi geflitst Marcel, prachtig gebruik gemaakt van de flares, artistiek eindresultaat.
thijsglastra  on Thu 19 Jun 2014, 19:25
Artistiek beeld! Erg bijzonder en goed getimed. Mooi. Groet, Thijs
Frank Kremer on Thu 19 Jun 2014, 19:44
Spannend beeld! Groeten Frank
peter wijn on Thu 19 Jun 2014, 20:10
inflitsen dat had ik eerder ooit moeten bedenken... gaaf compliment
Arno ten Hoeve  on Thu 19 Jun 2014, 21:29
Goed uitgelegd Marcel, goede overweging, sowieso. Nogmaals, compliment !! Groeten Arno
Hans Overduin on Fri 20 Jun 2014, 2:52
Creatief beeld Marcel ! Groet, Hans
FRANCOIS roland on Fri 20 Jun 2014, 8:10
Aparte kijk op deze fraaie soort... goede ingeving Marcel. Knap werk en op z'n minst origineel Groet Roland
Albert Allema on Fri 20 Jun 2014, 8:54
Wauw Marcel wat een heerlijke foto waar je even naar moet kijken. Prachtige flare, goed dat je hebt ingeflitst om de vogels wat op te halen, klasse.
Peter Stam on Fri 20 Jun 2014, 9:01
Fraaie lichtjes zo linksonder in de hoek. Past echt bij deze foto. Gr, Peter
Marcel van Kammen on Fri 20 Jun 2014, 15:58
Allemaal heel erg bedankt voor de reacties en leuk dat er mensen zijn die die flares waarderen: dat was juist voor mij ook een leuke toevoeging aan het geheel. Maakt het om de 1 of andere gekke reden nog net iets zomeriger.
LeerdammerKees on Fri 20 Jun 2014, 23:16
Prachtige foto, Marcel! En nog leerzaam ook hoe je ultieme zomerfoto's kunt maken Groet Kees
Ties Niehof on Sun 22 Jun 2014, 9:44
Een prachtplaat, Marcel. Groet Ties.