Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Wow... ik wil de eerste zijn die hier een nomi geeft Wink.

Een foto, waarvan mijn adrenaline gaat stromen.

Monika

Heel kunstig, heel mooi.(licht, vormen, kleuren).

Groet,
Sieb

Kannibalisme bij Noordse sterns!!!
Heel gaaf beeld dit!


(kijkt hij niet lekkerder als je hem 90 graden rechtsom roteert?)


groeten
Arno

Prachtige fotografie, Marcel. Jammer dat ze direct in elkanders beeld liggen waardoor het net lijkt of de ene de ander aanpikt, maar dat is slechts een detail in deze sterke foto.

Groet
Jan

dat maakt het beeld juist intrigerend Jan (imho)...heb je de foto idd gekanteld zoals je uit de reactie van Arno zou kunnen afleiden?

erg mooi gebruik gemaakt van zonlicht ook!...inflitsen heeft duidelijk ook zo z'n voordelen!

Heb ik inderdaad overwogen Arno..dan kijkt ie inderdaad wel prettiger maar dan wordt het meer een simpele "kijk ik ben een stern en vlieg gewoon voorbij" foto. Vandaar dat ik hem heb gehouden zoals ie nu is,geeft ook wat een apparter effect.

Wow, gewoonweg schitterend!

Gr, Steven

Geweldige foto!
Mvg Pieter

Wat een 'eye-catcher" deze opname!
Het moment, de houdingen, de reflecties en de superbelichting zijn hier overtuigend aanwezig. Klasse Marcel.

Groet, Johan

Gaaaf!!! Moet niet gekker worden zeg.
Zo bijzonder mooi!
Complimenten hoor met dit kunstwerk.

Groet,
Aldert

Erg mooi Marcel!

Gr. Wilfred

Mooi geflitst Marcel, prachtig gebruik gemaakt van de flares, artistiek eindresultaat.

Artistiek beeld! Erg bijzonder en goed getimed. Mooi.

Groet, Thijs

Spannend beeld!

Groeten Frank

inflitsen
dat had ik eerder ooit moeten bedenken...

gaaf
compliment

Goed uitgelegd Marcel, goede overweging, sowieso.
Nogmaals, compliment !!

Groeten
Arno

Creatief beeld Marcel ! Groet, Hans

Aparte kijk op deze fraaie soort... goede ingeving Marcel. Knap werk en op z'n minst origineel
Groet
Roland

Wauw Marcel wat een heerlijke foto waar je even naar moet kijken.
Prachtige flare, goed dat je hebt ingeflitst om de vogels wat op te halen, klasse.

Fraaie lichtjes zo linksonder in de hoek. Past echt bij deze foto.

Gr,

Peter

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties en leuk dat er mensen zijn die die flares waarderen: dat was juist voor mij ook een leuke toevoeging aan het geheel. Maakt het om de 1 of andere gekke reden nog net iets zomeriger.

Prachtige foto, Marcel! En nog leerzaam ook hoe je ultieme zomerfoto's kunt maken Wink

Groet Kees

Een prachtplaat, Marcel.
Groet Ties.

:
 
Page 1 of 1