Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Rene Sluimer on Fri 20 Jun 2014, 6:15
Prachtig plaatje! gr. René
Anneke66 on Fri 20 Jun 2014, 8:15
Ja, dat is wel zielig, De foto is werkelijk schitterend! Die mooie oogjes in dat zwarte verenpakkie; geweldig. Hun houding, de achtergrond en de voorgrond met dat lichte vlak; perfect vind ik. Dit is echt genieten! Complimenten! Gr, Anneke
Jan van der Linden on Fri 20 Jun 2014, 8:51
Heel mooi gefotografeerd zo, Peter. Jammer van het derde eendje. Jan
Albert Allema on Fri 20 Jun 2014, 8:52
Fraaie foto zeg, heel mooi standpunt. Leuke kleuren en haarscherp. Wel heftig dat er nu eentje mist. Gr Albert.
peter wijn on Fri 20 Jun 2014, 8:55
hummm mooie foto van één, twee, ... eendjes wat een schoonheden zo in zwart pluispak (opmerkelijk die lichte ruit)
Henk Baptist on Fri 20 Jun 2014, 9:07
Kuifeend OK.
Peter Stam on Fri 20 Jun 2014, 9:13
Henk: Bedankt voor je antwoord. Het is een beetje lastig determineren dat kleine grut zonder ouders. Peter: Die lichte ruit is een gele stippellijn op het asfalt. Je weet wel, ipv een witte omdat het een tijdelijke weg is. (ooit heb je dit geleerd toen je je rijbewijs haalde ) Gr, Peter
Annelies t Hooft on Fri 20 Jun 2014, 10:05
Lief plaatje, hoop dat de moeder wel in de buurt was. Gr Annelies
eelcojj on Fri 20 Jun 2014, 10:10
Hel mooi aandoenlijk plaatje! Jammer dat ze het niet alle 3 mochten overleven. Gr. Eelco
Milihili on Fri 20 Jun 2014, 10:38
Wat een leuke foto! Groeten Michiel
Kees Kroon on Fri 20 Jun 2014, 11:29
triest verhaal! Maar deze 2 staan er prachtig op! Gr, Kees
Boudewijn Schreiner on Fri 20 Jun 2014, 12:12
Vertederend mooi in deze leuke pose. De harde werkelijkheid valt gelukkig buiten beeld. groet, Boudewijn
Hans Tamminga on Fri 20 Jun 2014, 12:26
Hele mooie foto. Helaas met een droevig verhaal. Hans
Bert Ooms  on Fri 20 Jun 2014, 17:16
Het is te hopen dat deze twee het wat langer volhouden, maar je verhaal doet het ergste vrezen. Voorlopig staan ze alvast wel héél mooi op de foto! Groet, Bert
Joke Huijser on Fri 20 Jun 2014, 18:07
Samen de grote wereld verkennen..... Wat een leuke schattige beestjes en wat staan ze er mooi op. Sneu voor die derde maar zo zullen er heel wat sneuvelen heb ik het idee. Groet, Joke.
Frank Kremer on Fri 20 Jun 2014, 19:54
Jammer van het derde kuifeendje, maar van deze 2 heb je een fraaie plaat overgehouden. Mooi die zwarte donsveertjes. Groeten Frank
LeerdammerKees on Fri 20 Jun 2014, 23:02
Wat een mooie aandoenlijke foto van deze twee donkere pluisjes. Als ik weer mag volgt ie.... Groet Kees
anevanrees on Sun 22 Jun 2014, 20:31
Wat een aandoenlijk leuk beeld, groet, Ane
williamstegink on Mon 23 Jun 2014, 8:05
een hele mooie foto vind ik van deze eendjes. een schitterende compositie ook en heb m ook verdient genomineerd. william