Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Prachtig plaatje!

gr. René

Ja, dat is wel zielig, De foto is werkelijk schitterend! Die mooie oogjes in dat zwarte verenpakkie; geweldig. Hun houding, de achtergrond en de voorgrond met dat lichte vlak; perfect vind ik. Dit is echt genieten!
Complimenten!

Gr, Anneke

Heel mooi gefotografeerd zo, Peter. Jammer van het derde eendje.

Jan

Fraaie foto zeg, heel mooi standpunt.
Leuke kleuren en haarscherp.
Wel heftig dat er nu eentje mist.

Gr Albert.

hummm
mooie foto van één, twee, ... eendjes
wat een schoonheden zo in zwart pluispak

(opmerkelijk die lichte ruit)

Kuifeend OK.

Henk: Bedankt voor je antwoord. Het is een beetje lastig determineren dat kleine grut zonder ouders.

Peter: Die lichte ruit is een gele stippellijn op het asfalt. Je weet wel, ipv een witte omdat het een tijdelijke weg is. (ooit heb je dit geleerd toen je je rijbewijs haalde Very Happy )

Gr,

Peter

Lief plaatje, hoop dat de moeder wel in de buurt was.

Gr Annelies

Hel mooi aandoenlijk plaatje! Jammer dat ze het niet alle 3 mochten overleven.

Gr. Eelco

Wat een leuke foto!
Groeten Michiel

triest verhaal! Maar deze 2 staan er prachtig op!
Gr, Kees

Vertederend mooi in deze leuke pose.
De harde werkelijkheid valt gelukkig buiten beeld.
groet,
Boudewijn

Hele mooie foto. Helaas met een droevig verhaal.
Hans

Het is te hopen dat deze twee het wat langer volhouden, maar je verhaal doet het ergste vrezen. Voorlopig staan ze alvast wel héél mooi op de foto!

Groet,
Bert

Samen de grote wereld verkennen.....
Wat een leuke schattige beestjes en wat staan ze er mooi op.
Sneu voor die derde maar zo zullen er heel wat sneuvelen heb ik het idee.

Groet, Joke.

Jammer van het derde kuifeendje, maar van deze 2 heb je een fraaie plaat overgehouden. Mooi die zwarte donsveertjes.

Groeten Frank

Wat een mooie aandoenlijke foto van deze twee donkere pluisjes. Als ik weer mag volgt ie....

Groet Kees

Wat een aandoenlijk leuk beeld,

groet, Ane

een hele mooie foto vind ik van deze eendjes.
een schitterende compositie ook en heb m ook verdient genomineerd.
william

:
 
Page 1 of 1