Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Bouke Atema on Thu 19 Jun 2014, 22:06
Tjonge jonge wat een kleuren!! En natuurlijk mooie vast gelegd deze mooie vogel. gr Bouke
Joke Huijser on Thu 19 Jun 2014, 22:10
De eerste vliegles. Leuk gezien. Volgens mij ligt er veel meer troep in die grote zandbak....... Groet, Joke.
Hans Overduin on Fri 20 Jun 2014, 2:48
Met name de pose is erg leuk hier Peter ! Groet, Hans
sieb on Fri 20 Jun 2014, 7:05
Jij bezorgt deze tapuit zijn "15 minutes of fame". Leuke en aparte foto. groet, Sieb
Peter Stam on Fri 20 Jun 2014, 7:08
Mmmmm, naast de keuken van een Marrokaanse afvalhoop een tentje zetten. Dat zal lekker geroken hebben. Fraai bijpassende kleurtjes ook. Gr, Peter
Frits Stoekenbroek on Fri 20 Jun 2014, 8:03
Ik hoop dat jullie eten wel gewoon op tafel is geserveerd Tapuit, altijd leuk. Gr. Frits
P.Teune on Fri 20 Jun 2014, 8:35
fraai kleurig resultaat...ben ook erg benieuwd naar een foto van 'the making of'...er lijkt hier idd wel een luchtje aan te zitten (...maar zo vlak bij een hotel houden ze toch alles wel schoon voor de toerist?)...mooie soort trouwens
Anneke66 on Fri 20 Jun 2014, 8:40
Leuke foto met al die kleurtjes! Gr, Anneke
peter wijn on Fri 20 Jun 2014, 8:53
Dak lui Marokko is daar voorbij de Atlas een behoorlijk net land. Prima eten. Sommige straatverkopers (straatarm?) zijn nogal volhardend, maar niet onbeleefd of zo. Midden in de woestijn is het wel erg lastig een (kleine) vuilstort te verbergen en ze werken op de fotomaat als een magneet. Hij heeft er een neus voor. Die Seebohms tapuit hier op de site is ook van daar trouwens. Je kunt er ook 'gewone' foto's maken. (opmerkelijk trouwens, 'bonte tapuit', want ik dacht dat er een 'westelijke' en een 'oosterse' waren.
Albert Allema on Fri 20 Jun 2014, 13:47
Fraaie plaat zeg, hele leuke setting. Knap met het lichtje in het oogje. Leuke pose. Gr Albert.
nelappelmelk on Fri 20 Jun 2014, 14:49
Die maakt het wel heel bont! groeten Nel
Henk Laverman on Fri 20 Jun 2014, 16:09
Hallo Peter, Leuke foto en tekst. hoi henk
Bert Ooms  on Fri 20 Jun 2014, 17:26
Wel de kleurtjes, niet de geurtjes, wij boffen maar als kijker. Fraai beeld van deze bonte tapuit in een bont landschap. Groet, Bert
Arno ten Hoeve  on Fri 20 Jun 2014, 17:50
Superfoto! Is dat het pak met de aangestikte blaadjes of de 'alleen' de print? (Het is trouwens volgens mij een Blonde Tapuit ipv Bonte) Groeten Arno
Frank Kremer on Fri 20 Jun 2014, 19:24
Die heb je er fraai op staan in een kleurrijke setting. Mooie pose. Groeten Frank
peter wijn on Fri 20 Jun 2014, 20:05
De aangestikte blaadjes hadden ze helaas niet in 'mijn maat' voordeel van deze is dat je er rustig mee door een braamstruikcomplex kunt lopen (garantie tot aan de deur) voor de vogels maakt het denk ik weinig uit. 't scheelt toch wel dat ik zo'n pak aan heb, ik realiseer me dat ik er niet voor niks zo idioot uit zie en dat ik als ik al beweeg, ik dit rustig doe. ondertussen inderdaad behoorlijk blond. Vandaar dat er geen smaak westelijke te vinden was... ... bont aangepast naar blond. (ik heb het één keer nog bonter (of blonder) gemaakt: een arendbuizerd keizerarend genoemd. Sindsdien kan gewaardeerde Rudi Debruyne mij niet meer serieus nemen... geef hem eens ongelijk).
Arno ten Hoeve  on Fri 20 Jun 2014, 21:15
Michiel Janssen on Fri 20 Jun 2014, 21:24
Leuke kleuren en een mooie soort. Vanwaar die rare stand van de vleugels? Lijkt op bedelen of verloor het beest z'n evenwicht bij het horen van de sluiter? Ik ken ze uit Spanje waar ze in het voorjaar een zwarte keel hebben. Blijkbaar is het in Marokko eind maart al zomer.
LeerdammerKees on Fri 20 Jun 2014, 21:48
Tjonge, een echt 'blondje' en dat in een kleurrijk decor waar geen enkele kleurspoeling aan kan tippen Jammer dat je er zelf niet opstaat in die HB kamagurkajas want dan had je helemaal De foto gehad Leuke, aparte en mooie foto! Groet Kees