Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Het is weer mijn beurt om jaloers te zijn. Prachtige soort zo met die prooi!! Ik heb ze niet gezien #evil Mooi hoor!
Gr, Kees

» Last edited by Kees Kroon on Sat 21 Jun 2014, 15:01; edited 1 time in total

Is inderdaad een hele mooie leeuwerik; en je hebt je kans goed benut om hem mooi vast te leggen met z'n snavel vol!

Gr, Anneke

oeff
da's een fijne idd, al lang een wens
wonderlijk hoe mooi die grijsbruine leeuweriken worden.

Kees, Anneke en Peter bedankt voor jullie reactie.

Groet, Joke.

:
 
Page 1 of 1