Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Dit is inderdaad wel een stuk mooier dan op een elektriciteitsmast Wink.

Mooi die ruimte eromheen. Gevoelsmatig zou ik de uil iets hoger hebben geplaatst. De ruimte links is helemaal goed.

Monika

Inderdaad heel mooi in z'n natuurlijke omgeving.

Gr, Anneke

Hallo Frank,
Mooi gespot en prima op de foto gezet.
Hoi henk

een foto met lekker veel ruimte eromheen.....mooi gedaan.

groet dick.

Fraaie soort met veel ruimte en een prachtige setting om zich heen. Mooi!

Groet, Thijs

Heel fijne compositie met deze mooie soort.

Groet,
Sieb

Fraai beeld van de uil in zijn omgeving ! Groet, Hans

:
 
Page 1 of 1