Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Monika on Sat 21 Jun 2014, 21:13
Dit is inderdaad wel een stuk mooier dan op een elektriciteitsmast . Mooi die ruimte eromheen. Gevoelsmatig zou ik de uil iets hoger hebben geplaatst. De ruimte links is helemaal goed. Monika
Anneke66 on Sat 21 Jun 2014, 21:55
Inderdaad heel mooi in z'n natuurlijke omgeving. Gr, Anneke
Henk Laverman on Sat 21 Jun 2014, 23:01
Hallo Frank, Mooi gespot en prima op de foto gezet. Hoi henk
dick renes on Sun 22 Jun 2014, 8:56
een foto met lekker veel ruimte eromheen.....mooi gedaan. groet dick.
thijsglastra  on Mon 23 Jun 2014, 9:36
Fraaie soort met veel ruimte en een prachtige setting om zich heen. Mooi! Groet, Thijs
sieb on Tue 24 Jun 2014, 8:29
Heel fijne compositie met deze mooie soort. Groet, Sieb
Hans Overduin on Wed 25 Jun 2014, 11:24
Fraai beeld van de uil in zijn omgeving ! Groet, Hans