Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Rene Sluimer on Sat 21 Jun 2014, 20:08
Leuk gezicht al die vele vliegjes. Kluutje staat er mooi op. Gr. Rene
Frank Kremer on Sat 21 Jun 2014, 20:29
Wat een leuke plaat van de kluut met al die vliegjes. Mooie houding en een fraaie achtergrond. Groeten Frank
Piet de Poorter on Sat 21 Jun 2014, 20:38
Mooie actiefoto, scherp en veel detail, proficiat. Vr.gr. Piet.
peter wijn on Sat 21 Jun 2014, 21:14
genoeg te eten, als je als kleine grut iets met dat nog kleinere grut kunt. leuk, compliment
Monika on Sat 21 Jun 2014, 21:15
Ja prachtig! Hier vind ik het ook mooi dat er zo weinig kleur in zit. Monika
Tom Verhulst on Sat 21 Jun 2014, 21:51
Mooie foto, Henk. Mooi Kluutje, fraai vastgelegd. Tom
Anneke66 on Sat 21 Jun 2014, 21:54
Heel mooi beeld zo met die vliegjes! Heerlijk van kleur ook. Gr, Anneke
Peter Stam on Sat 21 Jun 2014, 22:15
Je blijft strooien met mooie foto's. Een genot om naar te kijken. Gr, Peter
Silver_Rain on Sun 22 Jun 2014, 10:32
Mooie plaat, beste standpunt voor het fotograferen van vogels
RobvdR on Sun 22 Jun 2014, 15:43
Mooie kleuren en fijn beeld. Rob
Frits Stoekenbroek on Sun 22 Jun 2014, 17:08
Geweldige foto, mooi spanningsveld door de vliegjes en het stapje van de kluut. Je moet toch happy zijn met je equipment, wat een geweldige scherpte. Erg mooi. Gr. Friys
thijsglastra  on Mon 23 Jun 2014, 9:37
Heerlijke foto Henk! Die insectjes maken de foto af.. Goed scherp, lekker laag standpunt en die zachte achtergrond zorgt voor een mooi geheel! Groet, Thijs
Frank Schulkes on Tue 24 Jun 2014, 16:01
Heel fraai Henk. De actie zit nog helemaal in de foto. Mooie houding en achtergrond. Compliment.
Hans Tamminga on Thu 26 Jun 2014, 10:07
Prachtig Henk met al die vliegjes erbij. Mvrgr. Hans
gavisser on Sun 29 Jun 2014, 10:45
Weer een mooi beeld Henk. Gr. Gerke.