Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Dit is pure schoonheid!
Complimenten! (nomi volgt nog)

Gr, Anneke

» Last edited by Anneke66 on Mon 23 Jun 2014, 16:50; edited 1 time in total

Mooie opname Gertjan.
Groet Marie-José

Bijvangst, noem je zoiets?? Prachtig toch. Roestrode kruin en dito prikkeldraad versterken de compo.

Prachtige opname van de roodkopklauwier.
Mooi met dat prikkeldraad en die fraaie rustige achtergrond.

Groeten Frank

Heel mooi Gertjan.
Bijvangst ? Hoofdvangst ?
Voor even ook weer momentje bij jullie.

Gr. arnold

Mooi, Gert-Jan, maar je vaste plek met prikkeldraad behoeft m.i. aanpassing vanwege "deja vu".
Hopelijk volgend tóch eens bij je langskomem, mooie plek!

Groet
Jan

Ik houd niet van paaltjes en prikkeldraad, zo heb ik eens geventileerd in een eerdere bijdrage op birdpix. Tenzij... je het zelf in elkaar knutselt met in je hoofd hoe de foto er uit moet komen te zien. Nogmaals een oproep op Birdpix om toch vooral zelf je eigen foto's 'samen te stellen'.

mooi
(klauwieren vragen bijna om prikkeldraad Wink )

Quote:
Ik houd niet van paaltjes en prikkeldraad, zo heb ik eens geventileerd in een eerdere bijdrage op birdpix. Tenzij... je het zelf in elkaar knutselt met in je hoofd hoe de foto er uit moet komen te zien. Nogmaals een oproep op Birdpix om toch vooral zelf je eigen foto's 'samen te stellen'.

Ik vind dit raar wat je schrijft, in ieder geval heb je ( volgens mij ) iets fout gedaan met het prikkeldraad, dit had dan aan de andere kant van de vogel moeten zitten en dan de vogel iets meer naar rechts zetten.
Hartelijke groet Marie-José

» Last edited by Marie-José Boon on Tue 24 Jun 2014, 10:56; edited 1 time in total
:
 
Page 1 of 1