Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

heel mooi geplaat Smile ik heb de melding ook binnen gekregen van bert geelmuijden. zit ie er nog steeds in de blauwe kamer?

groet, Rick

Ik zou hier ook erg blij mee zijn, een bijzondere soort die je toch prima hebt vastgelegd.
Gr. Frits

wel onderscheidend genoeg voor de database dus...hoewel er maar weinig op is gereageerd Wink

Ooit 1x gezien, in Spanje. Dat jij hem hier in Nederland weet te platen, dat is wel bijzonder.
(laatst voor het eerst in "De blauwe kamer" geweest, weliswaar voor een etentje, maar toch, het zag er mooi uit daar.).

Groet,
Sieb

Heb ik kennelijk gemist! Prachtige soort Wijnand! Mooie foto ook.
Gr, Kees

Ook gemist!
Ik zou zeggen: voortaan het statief thuislaten!
Staat er prima op, deze zeldzaamheid.
gr
G

:
 
Page 1 of 1