Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
martin lok on Tue 24 Jun 2014, 7:21
Leuke foto, Jan! Martin
Wil Doorn-Meijne on Tue 24 Jun 2014, 9:54
Gaaf !!!!!!!! groet Wil
Anneke66 on Tue 24 Jun 2014, 10:32
Leuke foto. Gr, Anneke
Joke Huijser on Tue 24 Jun 2014, 16:04
Fantastisch dit, wat een leuke foto. Mooi dat rood van zijn oog en snavel. Mooi en heel origineel. Groet, Joke.
luutgroeneveld on Tue 24 Jun 2014, 19:28
Net als de reiger uit den Haag van Leo vind ik dit een leuke en vernieuwende invulling van vogelfotografie. Groet Luut
jan Luit  on Wed 25 Jun 2014, 4:56
Bedankt voor jullie leuke reacties. Vind hem zelf ook wel grappig. Was blij dat er een redelijke foto uit kwam want ik moest vlug reageren. Groet Jan
Jan van der Linden on Thu 26 Jun 2014, 22:22
Heerlijk eigenwijze, goede foto, Jan. Compliment! Groet Jan