Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Leuke foto, Jan!

Martin

Gaaf !!!!!!!!

groet Wil

Leuke foto.

Gr, Anneke

Fantastisch dit, wat een leuke foto.
Mooi dat rood van zijn oog en snavel.
Mooi en heel origineel.

Groet, Joke.

Net als de reiger uit den Haag van Leo vind ik dit een leuke en vernieuwende invulling van vogelfotografie.
Groet Luut

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Vind hem zelf ook wel grappig.
Was blij dat er een redelijke foto uit kwam want ik moest vlug reageren.

Groet Jan

Heerlijk eigenwijze, goede foto, Jan. Compliment!

Groet
Jan

:
 
Page 1 of 1