Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Leuke herinneringsplaat, mooi zo je hem en haar hier laat zien.
Groet Marie-José

Deze is ook heel mooi, met het mannetje en vrouwtje samen.

Gr, Anneke

Mooi oud gebouw/restant. De valkjes vallen niet op maar ze zitten daar wel goed denk ik.

groet Wil

Hallo Joke,
Mooi het paartje inbeeld gebracht.
Ik denk dat ze onder de dakpannen hun nest hebben!
hoi henk

Wat een bijzonder plaatje.
Het valkje is prachtig maar de setting maakt het wel af hoor.
Gr. Frits

Fraai stelletje, op een mooie plek vastgelegd. Zo vallen ze niet op, goed gezien.

Groet Peter

Heel mooi, informatief over de leefomgeving en de kleuren van de muur en dakpannen passen prachtig bij de valkjes. Mooi zacht licht ook.

Prachtig zoals je hier de kleine torenvalken laat zien.
Mooi in hun habitat met al die dakpannen.

Groeten Frank

Leuke reacties allemaal, iedereen bedankt daarvoor.
Martjan en Wilfried ook bedankt voor jullie nominatie.

Groet, Joke.

Mooie foto en een plekje om in gedachten te houden als ik daar zelf eens in de buurt ben.

Groet,
Sieb

Ben ook in dat dorp geweest Joke, maar ik heb ze niet gezien!
Als ik deze foto zie is het wel te begrijpen dat je er zo aan voorbij rijd!
Mooie foto hoor!
Gr, Kees

:
 
Page 1 of 1