Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Toledo on Tue 24 Jun 2014, 21:56
Ondanks het weinige licht toch een prachtige opname van deze Wielewaal!! Groet, André
mark van den berg on Tue 24 Jun 2014, 22:14
Gave soort! Zeker voor ISO 2000 nog mooi vastgelegd. Zie ik het nu goed dat je 2 stops hebt onderbelicht? Zo erg zonnig lijkt het hier toch niet? Misschien wel juist omdat je 2 stops hebt onderbelicht...
david on Tue 24 Jun 2014, 22:35
Een buitenkansje deze wielewaal. Mooi werk , niet de ideale omstandigheden maar dat kan je vaak ook maar zelf creëren. Gr David
Boudewijn Schreiner on Tue 24 Jun 2014, 23:38
Benijdenswaardige soort in een fijne pose te midden van een prachtig groen decor. Supermooi Henny!! groet, Boudewijn
peter wijn on Wed 25 Jun 2014, 6:53
mooi, van harte (de juiste camera mee) (@Boudewijn, jij had toch ook wel eens ooit zoiets moois geschoten uit je dakraam?)
martin lok on Wed 25 Jun 2014, 10:07
Prachtige foto van een soort die zich bijna altijd verscholen houdt.
Joep Tomlow on Wed 25 Jun 2014, 10:59
Buitenkans om deze verborgen soort zo mooi vrij voor de lens te krijgen, donkere sfeer versterkt de fel gele tinten van het kleed. Heel mooi!
williamstegink on Wed 25 Jun 2014, 12:04
dat was een buitenkans die je niet voorbij laat gaan idd een mooie foto met een hele mooie soort met die gele kleur en technisch ziet de foto er goed uit in alle facetten. de foto verdient dan ook een nominatie. gr.william
Brasil on Wed 25 Jun 2014, 13:28
Geweldig mooie foto en vogel, fraai licht en mooi decor! groeten Ronald
Anneke66 on Wed 25 Jun 2014, 15:39
Hij steekt erg mooi af tegen de donkere achtergrond. Prachtige houding ook. Gr, Anneke
keesvanderklauw  on Wed 25 Jun 2014, 15:55
Geweldige soort om voor de lens te hebben. kees
Leo Tukker on Wed 25 Jun 2014, 16:25
Schitterende foto. Vogel mooi vrij. Het geel spat van het scherm af tegen de donkere achtergrond. Ik vind het een nomi waard. Groet, Leo
Annelies t Hooft on Wed 25 Jun 2014, 16:55
Wat mooi deze wat een super soort om zo op de foto te krijgen, zien is vaak al een hele kunst. Gr Annelies
Alfred Berkhof on Wed 25 Jun 2014, 17:05
geweldige plaat Hennie . gr Alfred
Peter Boltjes on Wed 25 Jun 2014, 17:21
Prachtige waarneming en foto, zo zie je ze niet veel. Groet Peter
Joke Huijser on Wed 25 Jun 2014, 18:15
Zo die knalt er uit. Heel mooi zo tegen die donkere achtergrond. Zo zie je ze inderdaad niet veel. Groet, Joke.
Hans Overduin on Wed 25 Jun 2014, 18:16
Leuke soort , normaal hoog in de bomen... Gefeliciteerd met deze mooie buitenkans ! Groet, Hans
Frank Kremer on Wed 25 Jun 2014, 19:27
Gefeliciteerd. De wielewaal staat er prachtig op. Mooi takje en achtergrond. Groeten Frank
Pascal Gielen on Thu 26 Jun 2014, 16:07
Knappe foto!
Boudewijn Schreiner on Thu 26 Jun 2014, 21:52
Wijnand van Buuren on Sun 29 Jun 2014, 19:29
Beetje late reactie maar het blijft een beauty! Gefeliciteerd ermee. Mvrgr, Wijnand.