Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Ondanks het weinige licht toch een prachtige opname van deze Wielewaal!!

Groet,
André

Gave soort! Zeker voor ISO 2000 nog mooi vastgelegd. Zie ik het nu goed dat je 2 stops hebt onderbelicht? Zo erg zonnig lijkt het hier toch niet? Misschien wel juist omdat je 2 stops hebt onderbelicht...

Een buitenkansje deze wielewaal. Mooi werk , niet de ideale omstandigheden maar dat kan je vaak ook maar zelf creëren.

Gr David

Benijdenswaardige soort in een fijne pose te midden van een prachtig groen decor.
Supermooi Henny!!
groet,
Boudewijn

mooi, van harte
(de juiste camera mee)

(@Boudewijn, jij had toch ook wel eens ooit zoiets moois geschoten uit je dakraam?)

Prachtige foto van een soort die zich bijna altijd verscholen houdt.

Buitenkans om deze verborgen soort zo mooi vrij voor de lens te krijgen, donkere sfeer versterkt de fel gele tinten van het kleed. Heel mooi!

dat was een buitenkans die je niet voorbij laat gaan idd een mooie foto met een hele mooie soort met die gele kleur en technisch ziet de foto er goed uit in alle facetten. de foto verdient dan ook een nominatie.
gr.william

Geweldig mooie foto en vogel, fraai licht en mooi decor!

groeten Ronald

Hij steekt erg mooi af tegen de donkere achtergrond. Prachtige houding ook.

Gr, Anneke

Geweldige soort om voor de lens te hebben.

kees

Schitterende foto. Vogel mooi vrij. Het geel spat van het scherm af tegen de donkere achtergrond. Ik vind het een nomi waard.

Groet,

Leo

Wat mooi deze wat een super soort om zo op de foto te krijgen, zien is vaak al een hele kunst.

Gr Annelies

geweldige plaat Hennie .

gr Alfred

Prachtige waarneming en foto, zo zie je ze niet veel.

Groet Peter

Zo die knalt er uit. Heel mooi zo tegen die donkere achtergrond.
Zo zie je ze inderdaad niet veel.

Groet, Joke.

Leuke soort , normaal hoog in de bomen... Gefeliciteerd met deze mooie buitenkans ! Groet, Hans

Gefeliciteerd. De wielewaal staat er prachtig op.
Mooi takje en achtergrond.

Groeten Frank

Knappe foto!

Quote:
(@Boudewijn, jij had toch ook wel eens ooit zoiets moois geschoten uit je dakraam?)

@peter, Dat klopt, maar om hem zo vrijzittend als hier te kunnen fotograferen blijft uniek.
groet,
Boudewijn

Beetje late reactie maar het blijft een beauty!
Gefeliciteerd ermee.

Mvrgr, Wijnand.

:
 
Page 1 of 1