Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hallo Hans,
Mooie opname van de Sperwer in het natuurlijke bos.
hoi henk

Wat een machtig mooie achtergrond heb je hier Hans.
De Sperwer staat er super op.
Uitsnede goed gekozen, erg mooi zo.
Heerlijke foto om naar te kijken.

Groet, Joke.

huh?
hutje? of kwam ze opeens achter je zitten
vantussen de struiken
mooi, of beter...
heerlijk
Je beschrijving klopt helemaal met het beeld.

Heerlijk beeld!

Aan deze foto mankeert eigenlijk niets; prachtig! De achtergrond is werkelijk subliem. Heerlijke foto om naar te kijken.
Complimenten!

Gr, Anneke

Prachtige foto, Hans. Sperwer staat er prachtig op. Mooie compositie en erg fraaie achtergrond. Ik vind het een nomi waard.

Groet,

Leo

Staat er erg mooi op Hans, dat zijn toch mooie ontmoetingen.

Gr Annelies

Dat je deze nu pas plaatst zeg!
Echt prachtig in deze entourage.
Complimenten.

Groeten Frank

schitterende indrukwekkende soort en op een werkelijk prachtige manier vastgelegd.

groet Kees

De woeste entourage geeft extra spanning aan deze plotselinge verschijning.
Mooi beeld Hans.
groet,
Boudewijn

Prachtig Hans!

Heerlijke natuurlijke compositie qua setting en kleuren.

Groet,
Floris

Fraaie uitsnede Hans. De Sperwer komt prachtig (welhaast vrijstaand) op de voorgrond dankzij de grote afstand tot de bomen op de achtergrond. Heerlijke foto!

Wat een prachtige foto, de achtergrond vind ik ook heel mooi!

Mooie foto van de Sperwer in zijn habitat, Hans. De achtergrond in contrast tegen de scherpe vogel is mooi, maar ziet er m.i. ook enigszins gekunsteld uit.
Heb je het e.e.a. sterk vervaagd?

Groet
Jan

Fraai vastgelegd.
Mooi moment. Goed uitgebuit.
Hans

Dank allemaal voor de reacties !
@Jan: neen, er is niets aan vervaagd of geknutseld. Het is een combinatie van out-of-focus takken etc zowel voor als achter de vogel, waardoor je dit krijgt... Groet, Hans

Helemáál knap dan, Hans.

Groet
Jan

:
 
Page 1 of 1