Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Wijnand van Buuren on Thu 26 Jun 2014, 14:59
Alweer.... knap gezien! Een prachtige symmetrie in het beeld. Mvrgr, Wijnand.
Joke Huijser on Thu 26 Jun 2014, 15:10
Je ziet dat hij onwijs zijn best doet om het zo ver mogelijk te laten klinken. Groet, Joke. P.S. Het is dus een ander.
Wim Werrelman on Thu 26 Jun 2014, 15:14
Hoi Kees, Alweer goed gezien! Op de thumbnail denk je in eerste instantie: wat nu, een Vink??? Heel helder gezien! Wim
Gert-Jan on Thu 26 Jun 2014, 16:10
Deze foto zet je in de eerste instantie op het verkeerde been .Je denkt aan en grap, maar het gaat om het pietje boven op de houten spits. . Groetjes @Leo
Kruisje2000 on Thu 26 Jun 2014, 16:34
Hey Sieb. Heel leuk gezien en in beeld gebracht. Had je nog een heel klein stukje naar links kunnen lopen/rijden om de symmetrie helemaal perfect te krijgen? Gr. Harry
Anneke66 on Thu 26 Jun 2014, 17:24
Wat een originele foto weer! Goed gezien! Het maakt ook eigenlijk niet uit welke vogel er bovenop zit; al zou een zwaan wel leuk zijn geweest Gr, Anneke
Frits Stoekenbroek on Thu 26 Jun 2014, 17:25
Sieberdesieb, je hoeft geeneens je naam erbij te zetten. Dit is een echte Sieb. Hoe kom je erop Gr. Frits
Jan van der Linden on Thu 26 Jun 2014, 19:38
Typisch een "Sieb"! Groet Jan
arnold merckx on Thu 26 Jun 2014, 20:14
Supersieb. Kan ik wel zeuren over lijnen in verticaal en horizontaal, maar zie het dilemma. Gr. arnold
Annelies t Hooft on Thu 26 Jun 2014, 20:40
Heerlijk dat er op deze site ook mensen zijn die een andere kijk hebben op vogelfotografie, ben benieuwd naar je volgende plaat. Gr Annelies
sieb on Thu 26 Jun 2014, 22:52
Leuk, al die reacties, dank daarvoor. @ Harry : Deze is vanuit de auto. Had die al een stukje verreden (en weer uitgezet) voor een betere positie maar een tikkie verder was inderdaad nog beter geweest (ook gingen gordijnen opzij van bewoners die waarschijnlijk dachten, "wat mot die kerel op deze vroege ochtend voor ons huis"). Sieb
Kruisje2000 on Fri 27 Jun 2014, 19:21
@ Sieb: Ik ken het....de mensen op het platteland willen altijd graag weten wat die figuur in die auto met die telelens moet. Parkeerde er een keer één achter mijn auto (bewoner van een riante woning buitenaf...), stapte uit, kwam op me toelopen en vroeg wat ik toch aan het doen was, want hij zag me wel vaker, en ook heen en weer rijdend, en met zo´n lange telelens....wat is hier de bedoeling van? Heb ik maar eens de opmerking geplaatst dat ik van de FIOD was en de opdracht had riante bungalows, kapitale verbouwde boerderijen en veel te dure auto´s in het buitengebied te registreren. Uiteraard onmiddellijk er achteraan met "Nee joh, geintje", waarna ik uitlegde wat ik dan wel aan het doen was, vergezeld van enkele plaatjes op het scherm van mijn camera. Och...ook een manier om het ijs te breken..... Gr. Harry
loek van de Leur on Sat 28 Jun 2014, 14:42
. Vg Loek