Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Jan van der Linden on Thu 26 Jun 2014, 17:35
Ook deze is weer erg fraai, Henk! Groet Jan
pabos on Thu 26 Jun 2014, 17:53
Weer zo'n toppertje. Snel even je blog bezoeken. gr. peter
Marie-José Boon on Thu 26 Jun 2014, 18:08
Prachtig zo je deze hebt weten te vangen Je site net bekeken, schitterend. Hartelijke groet Marie-José
Rinus van der Reest on Thu 26 Jun 2014, 18:37
Heel mooie Henk. Klasse vluchtfoto met 300mm Rinus
Anneke66 on Thu 26 Jun 2014, 18:44
Gewoon fantastisch! Heb net je blog over de Farne Islands bekeken: wat een serie indrukwekkende opnames! Ook veel mooie close-ups! Echt genieten. De foto van het kasteel vind ik ook erg sfeervol met die ruige lucht erachter. Misschien zien we er nog wat meer voorbijkomen op BP? Complimenten! Gr, Anneke
Peter Stam on Thu 26 Jun 2014, 19:04
Sodeju! Pracht serie man! Gr, Peter
peter wijn on Thu 26 Jun 2014, 19:54
goegedaan compliment
Rijn Bécude on Thu 26 Jun 2014, 20:01
Ha die Henk, Heerlijke foto, man. Ik heb ook even je blog bekeken en ik moet zeggen: "Petje af hoor! " klasse serie, zoals we van je gewend zijn. Toppie! Gr. Rijn
Toledo on Thu 26 Jun 2014, 20:15
Zo, deze komt wel erg lekker binnen!! Groet, André
Annelies t Hooft on Thu 26 Jun 2014, 20:28
Zo die mag thuis komen met en bek snavel vol eten, schitterend. Gr Annelies
henksteen on Thu 26 Jun 2014, 20:55
geweldige blog met haarscherpe foto's! Ook deze is weer een topper! Groet, Henk
Frank Kremer on Thu 26 Jun 2014, 21:03
Weer een fraaie foto van de papegaaiduiker Henk. Mooi hoe die je naar je toe vliegt met al die visjes in z'n snavel. Groeten Frank
Tom Verhulst on Thu 26 Jun 2014, 22:25
Heel erg mooi, Henk. Weet hoe lastig het is ze er zo op te krijgen. Is je bijzonder goed gelukt, compliment. Op je blog ook hele mooie foto's. Tom
sieb on Thu 26 Jun 2014, 22:36
Een genot om naar deze foto te kijken (evenals naar al die andere prachtige foto's op je blog). Moet fantastische reis geweest zijn. Groet, Sieb
PatjeV. on Fri 27 Jun 2014, 6:59
Deze staat bovenaan mijn verlanglijstje. Zeer goed vastgelegd!
Almanbrother on Fri 27 Jun 2014, 8:03
Heel erg mooi! Prachtige kleuren en scherpte! Complimenten! Groet, Aldert
Pascal Gielen on Fri 27 Jun 2014, 8:48
Wat een prachtige foto Henk!
macslot on Fri 27 Jun 2014, 9:36
Schitterend Henk, groet, Marianne
Kees Kroon on Fri 27 Jun 2014, 10:58
Schitterende foto weer Henk. Heb je blog bekeken, wat een mooie foto's, om jaloers van te worden Gr, Kees
Wim Werrelman on Fri 27 Jun 2014, 11:13
Hoi Henk, Fraai weer! Zelf ben ik er afgelopen weekend ook geweest. En dan zie je ook hoe lastig het is deze vogels mooi in vlucht vast te leggen. Gelukkig krijg je wel erg veel kansen daar. Hartelijke groet, Wim
Hans Overduin on Fri 27 Jun 2014, 16:59
Snelle vliegers, maar met een bek vol richting het nest biedt in elk geval kansen. En beter benut dan dit kan haast niet... Top ! Hans Ik was er zo'n kleine 20 jaar geleden met mijn Nikon f301 en een paar diarolletjes... Als ik dit zie, denk ik....vul zelf maar in 😄
Rene Sluimer on Fri 27 Jun 2014, 20:03
Schitterend!!!!! Gr. Rene
LeerdammerKees on Sat 28 Jun 2014, 22:06
Prachtige foto, Henk! En genoten van je verslag en foto's op je blog, Klasse! Groet Kees
Alex Roetemeijer on Sun 29 Jun 2014, 21:19
Beste Henk, Wat een prachtige foto's op je site!! Dat moet genieten zijn geweest om daar rond te lopen! groet Alex