Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Ook deze is weer erg fraai, Henk!

Groet
Jan

Weer zo'n toppertje. Snel even je blog bezoeken.
gr. peter

Prachtig zo je deze hebt weten te vangen Smile
Je site net bekeken, schitterend.
Hartelijke groet Marie-José

Gewoon fantastisch!
Heb net je blog over de Farne Islands bekeken: wat een serie indrukwekkende opnames! Ook veel mooie close-ups! Echt genieten. De foto van het kasteel vind ik ook erg sfeervol met die ruige lucht erachter. Misschien zien we er nog wat meer voorbijkomen op BP?
Complimenten!

Gr, Anneke

Sodeju! Pracht serie man!

Gr,

Peter

goegedaan
compliment

Ha die Henk,

Heerlijke foto, man. Ik heb ook even je blog bekeken en ik moet zeggen: "Petje af hoor! " klasse serie, zoals we van je gewend zijn. Toppie! Wink

Gr. Rijn

Zo, deze komt wel erg lekker binnen!!

Groet,
André

Zo die mag thuis komen met en bek snavel vol eten, schitterend.

Gr Annelies

geweldige blog met haarscherpe foto's!
Ook deze is weer een topper!
Groet,

Henk

Weer een fraaie foto van de papegaaiduiker Henk.
Mooi hoe die je naar je toe vliegt met al die visjes in z'n snavel.

Groeten Frank

Een genot om naar deze foto te kijken (evenals naar al die andere prachtige foto's op je blog). Moet fantastische reis geweest zijn.

Groet,
Sieb

Deze staat bovenaan mijn verlanglijstje. Zeer goed vastgelegd!

Heel erg mooi! Prachtige kleuren en scherpte!
Complimenten!

Groet,
Aldert

Wat een prachtige foto Henk!

Schitterend Henk, groet, Marianne

Schitterende foto weer Henk.
Heb je blog bekeken, wat een mooie foto's, om jaloers van te worden Wink
Gr, Kees

» Last edited by Kees Kroon on Fri 27 Jun 2014, 11:15; edited 1 time in total

Hoi Henk,

Fraai weer!
Zelf ben ik er afgelopen weekend ook geweest.
En dan zie je ook hoe lastig het is deze vogels mooi in vlucht vast te leggen.
Gelukkig krijg je wel erg veel kansen daar.

Hartelijke groet,
Wim

Snelle vliegers, maar met een bek vol richting het nest biedt in elk geval kansen. En beter benut dan dit kan haast niet... Top ! Hans
Ik was er zo'n kleine 20 jaar geleden met mijn Nikon f301 en een paar diarolletjes... Als ik dit zie, denk ik....vul zelf maar in 😄

» Last edited by Hans Overduin on Fri 27 Jun 2014, 17:01; edited 1 time in total

Schitterend!!!!!

Gr. Rene

Prachtige foto, Henk! En genoten van je verslag en foto's op je blog, Klasse!

Groet Kees

Beste Henk,

Wat een prachtige foto's op je site!! Dat moet genieten zijn geweest om daar rond te lopen!

groet Alex

:
 
Page 1 of 1