Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Mooi plaatje zo met de tapuit op die grillig gevormde takken.

Groet,

Leo

Geweldig! Ik kan even niet goed uit m'n woorden komen geloof ik Confused maar ik vind hem gewoon top!
Complimenten!

Gr, Anneke

Bijzonder beeld !

Groet Wil

volgens mij is deze vogel hier niet op gebouwd, wel?

bijzonder beeld Frank, compliment

Hallo Frank,
Leuk met die bijzondere tak inbeeld met daarop de Tapuit.
hoi henk

Stemmige foto. Meestal associeer je een Tapuit met zanderige plekken. Leuk hem hier in de sneeuw te zien.

Hoi Frank,

Echt een mooi kijkplaatje, dat op de thumbnail al indruk maakt.

Heel helder gezien!
Wim

Prachtig Frank.
Gr, Kees

Quote:
volgens mij is deze vogel hier niet op gebouwd, wel?
blijkbaar wel. Ik had overigens dezelfde gedachte als jij, Peter. Maar hij HOEFT daar niet te zitten. De sneeuw is oud en smeltend, dus geen plotselinge sneeuwbui op zijn kop. Dit vogeltje is dus blijkbaar gemaakt voor barre omstandigheden. Broeden in het hoge noorden, overwinteren in diep Afrika. Gaaf!

En, mooi beeld!

Groeten
Arno

Heerlijk beeld, zo met deze setting. Tapuitje speciaal!

Groet, Thijs

Leuk zeg, prachtig belicht.
Heerlijke setting.
Technisch van hoge kwaliteit.

Gr Albert.

Mooi hoor, ik hou wel van dat arctische sfeertje.

Groet,
Richard

:
 
Page 1 of 1