Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kees Kroon on Fri 27 Jun 2014, 12:36
Nog zo'n topper! Wat komt tie mooi uit Hans in het groen! Gr, Kees
Almanbrother on Fri 27 Jun 2014, 12:38
Sterker nog, ik prefereer liever bewolking dan zon (buiten het gouden uurtje om dan). Mooie roodmus in een frisse groene setting. Mooie opname Hans. Groet, Aldert
robkeul on Fri 27 Jun 2014, 13:05
Mooie kleuren en mooie compositie. De zon in het geheel niet nodig hier. En de achtergrond is natuurlijk ook heel prettig! gr Rob
sieb on Fri 27 Jun 2014, 15:24
Tsja, dit is natuurlijk weer prachtig. Fantastische soort , die prachtig uitkomt tegen die groene achtergrond. Groet, Sieb
Rinus van der Reest on Fri 27 Jun 2014, 15:46
Mooie vogel tegen mooie groentinten Rinus
Joke Huijser on Fri 27 Jun 2014, 15:47
Heel mooi plaatje van deze Roodmus in het groen. Groet, Joke.
Anneke66 on Fri 27 Jun 2014, 18:21
Juist mooi zo zonder zon! Ze zeggen vaak dat rood en groen niet samengaan; maar deze foto bewijst het tegendeel! Gr, Anneke
Henk Laverman on Fri 27 Jun 2014, 19:07
Hallo Hans, Een prachtige opname van deze mooie roodmus. De setting geeft deze foto iets extra's mee. hoi henk
Rene Sluimer on Fri 27 Jun 2014, 19:12
Goh deze is prachtig! Komt mooi los van de achtergrond. gr. René
Boudewijn Schreiner on Fri 27 Jun 2014, 23:33
Ik had hem al op je blog bewonderd. Mooie pose zo op die gebogen cornifeer. Het rood kleurt er fraai bij. groet, Boudewijn
Bert Hoogerhoud on Sat 28 Jun 2014, 8:19
Erg mooie foto van deze Roodmus. Groet en compliment, Bert
Frank Schulkes on Sat 28 Jun 2014, 12:33
Mooie uitsnede Hans en ja, zonder zon zijn de opnamen doorgaans veel egaler van kleur. Een hogere ISO maakt de achtergrond hier bovendien zachter en dat ik fraai vind.
LeerdammerKees on Sat 28 Jun 2014, 22:12
Zon is rond deze tijd leuk voor de eerste uren op de dag maar daarna ben je toch beter af met wat bewolking en qua licht is het dan met een miezerig regentje vaak nog beter. En dat laat je met deze foto mooi zien, één van de mooiere roodmusfoto's hier op BP. Groet Kees
Frank Kremer on Sun 29 Jun 2014, 22:43
Heel mooi zo in het groen. Groeten Frank