Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Een topper Wim ! Prachtig kleurverloop in de achtergrond, leuke soort en prima pose zo met de open snavel ! Grtz, Hans

Fraai hoor. Mooie zachte kleuren en fijne achtergrond.
Oogje goed zichtbaar in het zwarte.
En natuurlijk een prachtige vogel.

Groet,
Aldert

Hij lijkt er plezier in te hebben Wim! Prachtige foto en soort! Top.
Gr, Kees

» Last edited by Kees Kroon on Fri 27 Jun 2014, 12:53; edited 1 time in total

Zelf ook in Hongarije geweest in mei en deze soort diverse keren gezien. Erg mooie soort, die je geweldig op de foto hebt gekregen. Je moeite is zeer beloond!
Groet! Martijn

Weer zo'n mooie opname uit Hongarije, en wel heel dichtbij.
Groet Marie-José

Echt prachtig, erg leuk met de snavel open!

Gr, Steven

Hij heeft een lekker bekkie -Smile
Wat een prachtige soort, mooi man.
Gr. Frits

Een topper van een afsluiter van een prachtweek Wim, top !!! Gr Pascal

Hij staat er prachtig op! Heerlijke achtergrond ook. Een genot om naar te kijken!

Gr, Anneke

Wat een leuk koppie zo met die snavel open en dat mooie glansende kraaloogje.
Mooi beestje zo tegen die zachte achtergrond.

Groet, Joke.

Hallo Wim.
Strategie heeft goed gewerkt met als resultaat deze fraaie foto.
hoi henk

Subliem portret van deze soort, naar mijn mening klopt bij deze foto alles..!!
TOP.

Groet, Thijs

Prachtige foto! Hongarije wat een land en wat een soorten kregen we daar voor de lens. Genieten.....

staat er geweldig mooi op!!

Mvg, Henk

Wauw, wat prachtig zeg!
De kleuren en scherpte spatten hier van het scherm af.
Complimenten.

Groeten Frank

Prachtig, Wim. Lekker bezig jij!!

Groet Jan

Pfffff, wat een droomfoto van de soort. Geweldig hoor!

Heel gaaf zeg, en dat met deze instellingen, erg knap!
Prachtige soort, leuk met de bek open.

Gr Albert.

Gave foto Wim, leuke pose van vogel mét functionele bewegingsonscherpte. Compliment.

:
 
Page 1 of 1