Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hele mooie foto.Met fraaie achtergrond . Je kunt de lagen in het landschap goed terug zien in de foto. Je was niet heel erg vroeg.Ik meen iets van half 7 te lezen.Dat vind ik goed te doen.Complimenten voor het geheel.


Groetjes
@Leo

Schitterend!
Complimenten!

Gr, Anneke

Prachtige mystieke foto. En dat van die gewone grauwe ganzen.
Vg Loek

Een hele mooie opname is dit Wilco!
gr, Roel.

» Last edited by Roel Ronhaar on Sat 28 Jun 2014, 20:08; edited 1 time in total

Ha, mooi gedaan zeg!

Beetje jammer dat twee ganzen elkaar net overlappen, maar de kleine tureluur (?) maakt dat dan weer meer dan goed.

Monika

Heel mooie sfeer zo, Wilco!

Jan

Beetje laat maar hier mijn reactie.
Prachtige foto. Het is er 1 tje voor aan de want.
Hans Tamminga

Prachtige sfeervolle plaat met een erg mooie spiegeling. Top

Harry

Een bijzonder mooie foto! Prachtige sfeer. Snap niet dat die ganzen hieraan willen ontsnappen.

Groet,
Aldert

eerst die kluut op een prachtige manier op de foto gezet en nu die ganzen op een voortreffelijke manier weten te fotograferen Applause

moet wel een lekkere ochtend geweest zijn.

groet dick.

Erg mooi. Fijn hoe het landschap dankzij de mist oplost in enkele krachtige vormen. Details komen tevoorschijn bij langer kijken.

Heel mooi sfeervol beeld!

gr. René

Heel fraai en sfeervol beeld.
Groeten Nel

Adembenemend mooi.
Behalve het hoofdonderwerp ook al de vogels op de achtergrond, de laagjes in het landschap, de weerspiegeling op de voorgrond, nogmaals adembenemend mooi,

Groet,
Sieb

:
 
Page 1 of 1