Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Wat een opname, prachtig en helemaal door de mooie zachte ruisvrije achtergrond.
Hartelijke groet Marie-José

Leuke interactie!

Hallo Eric,
Zo te zien heb je weer volop genoten van de Spaanse vogels. Prachtig deze opname.
Hoi henk

Schitterende foto, Eric. Mooie setting, prachtige kleuren en je hebt er een leuk verhaal bij bedacht. Ik vind het. Een nomi waard.

Groet,

Leo

Buitengewoon, de vogels, de kleuren, de achtergrond, de setting, uuuhhhhh, mooi dus.
Gr. Frits

Gruwelijk mooie foto van deze Wouwen, Eric. Nomi hou je tegoed!
Prachtige lichtval, mooi detail, fijne vlakverdeling, sprekende pose. Top, dus!

Jan

Kijken en genieten pffff wat een plaat geweldig.



Gr Cor.

WOUW.... wat staan deze Wouwen er mooi op. Wel jammer dat je ervoor naar Spanje moet Wink
Werkelijk prachtig.

Harry

Een prachtige foto! echt genieten!

groeten Wilco

Volgens mij zegt die rechter 'He, heb je het al gehoord? Spanje is ingemaakt door Nederland met 5-1!'.

Gr,

Peter

(Het is trouwens dezelfd tak als deze foto?)http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=390303

» Last edited by Peter Stam on Sun 29 Jun 2014, 13:21; edited 1 time in total

Supergaaf! prachtige foto!

gr. René

Ze zitten niet mooi in de veren, maar wat staan ze er prachtig op. Deze is vast gemaakt vanuit een schuilhut, want zo dichtbij heb ik ze nooit weten te benaderen.
Vg Loek

Weinig aan toe te voegen, mooie opname, fraaie interactie en een leuke tekst. Iets te gelig naar mijn smaak, maar dat staat een nomi niet in de weg Wink , groet, Hans

Prachtig mooi, Eric.

Groet, Harry

Prachtige foto Eric. Interactie tussen beide vogels geven voor mij de foto wat extra's.
gr
Wies

Prachtig.

Sieb

Beste Eric,

Een prachtige foto van twee wouwen, ik ben er stil van...

groet Alex

» Last edited by Alex Roetemeijer on Sun 29 Jun 2014, 21:14; edited 1 time in total

Tja, wat wil je nog meer....

Prachtig!
Gr.
Joris

Prachtige foto.

Groeten Frank

Prachtige foto met goed verhaal.
gefeliciteerd.
Hans

Een Groot compliment voor deze prachtige opname!!

Groet,
André

:
 
Page 1 of 1