Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Marie-José Boon on Sun 29 Jun 2014, 8:46
Wat een opname, prachtig en helemaal door de mooie zachte ruisvrije achtergrond. Hartelijke groet Marie-José
martin lok on Sun 29 Jun 2014, 9:05
Leuke interactie!
Henk Laverman on Sun 29 Jun 2014, 9:06
Hallo Eric, Zo te zien heb je weer volop genoten van de Spaanse vogels. Prachtig deze opname. Hoi henk
Leo Tukker on Sun 29 Jun 2014, 10:13
Schitterende foto, Eric. Mooie setting, prachtige kleuren en je hebt er een leuk verhaal bij bedacht. Ik vind het. Een nomi waard. Groet, Leo
Jan Uilhoorn on Sun 29 Jun 2014, 10:29
"Belachelijk" mooi. Proficiat.
Frits Stoekenbroek on Sun 29 Jun 2014, 10:45
Buitengewoon, de vogels, de kleuren, de achtergrond, de setting, uuuhhhhh, mooi dus. Gr. Frits
Jan van der Linden on Sun 29 Jun 2014, 10:56
Gruwelijk mooie foto van deze Wouwen, Eric. Nomi hou je tegoed! Prachtige lichtval, mooi detail, fijne vlakverdeling, sprekende pose. Top, dus! Jan
Cor Buitendijk on Sun 29 Jun 2014, 10:59
Kijken en genieten pffff wat een plaat geweldig. Gr Cor.
Harry Jamont on Sun 29 Jun 2014, 11:53
WOUW.... wat staan deze Wouwen er mooi op. Wel jammer dat je ervoor naar Spanje moet Werkelijk prachtig. Harry
Wilco Busstra on Sun 29 Jun 2014, 11:55
Een prachtige foto! echt genieten! groeten Wilco
Peter Stam on Sun 29 Jun 2014, 12:18
Volgens mij zegt die rechter 'He, heb je het al gehoord? Spanje is ingemaakt door Nederland met 5-1!'. Gr, Peter (Het is trouwens dezelfd tak als deze foto?)http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=390303
Rene Sluimer on Sun 29 Jun 2014, 12:25
Supergaaf! prachtige foto! gr. René
loek van de Leur on Sun 29 Jun 2014, 13:09
Ze zitten niet mooi in de veren, maar wat staan ze er prachtig op. Deze is vast gemaakt vanuit een schuilhut, want zo dichtbij heb ik ze nooit weten te benaderen. Vg Loek
Hans Overduin on Sun 29 Jun 2014, 15:39
Weinig aan toe te voegen, mooie opname, fraaie interactie en een leuke tekst. Iets te gelig naar mijn smaak, maar dat staat een nomi niet in de weg , groet, Hans
Proframe on Sun 29 Jun 2014, 17:02
Prachtig mooi, Eric. Groet, Harry
Wies Vink on Sun 29 Jun 2014, 17:13
Prachtige foto Eric. Interactie tussen beide vogels geven voor mij de foto wat extra's. gr Wies
sieb on Sun 29 Jun 2014, 20:39
Prachtig. Sieb
Alex Roetemeijer on Sun 29 Jun 2014, 21:13
Beste Eric, Een prachtige foto van twee wouwen, ik ben er stil van... groet Alex
JHR on Sun 29 Jun 2014, 21:16
Tja, wat wil je nog meer.... Prachtig! Gr. Joris
Frank Kremer on Sun 29 Jun 2014, 22:07
Prachtige foto. Groeten Frank
Hans Tamminga on Mon 30 Jun 2014, 7:23
Prachtige foto met goed verhaal. gefeliciteerd. Hans
Toledo on Mon 30 Jun 2014, 20:18
Een Groot compliment voor deze prachtige opname!! Groet, André