Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Glenn Vermeersch on Sun 29 Jun 2014, 13:58
Hier moet ik toch even voor inloggen: prachtig beeld David! Waar is de tijd gebleven (helemaal niet lang geleden!) dat Appelvinken een zeldzaamheid waren in de Kempen... groetjes, Glenn
Richard Diepstraten on Sun 29 Jun 2014, 14:20
Gefeliciteerd, fraaie plaat!
Koekieman on Sun 29 Jun 2014, 14:55
Fantastische plaat. Kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt. Fijne interactie. Proficiat. Groet, Sjors
Annelies t Hooft on Sun 29 Jun 2014, 15:41
Prachtig plaatje puur genieten. Gr Annelies
Kees Kroon on Sun 29 Jun 2014, 16:06
Prachtige foto! Gr, Kees
Rijn Bécude on Sun 29 Jun 2014, 16:09
Inderdaad zijn dit de momenten waar we het allemaal voor doen. Genieten toch? Het kost niets en is voor geen goud te koop! Mooie beschrijving bij een mooie foto van een mooi moment. Gr, Rijn
JHR on Sun 29 Jun 2014, 20:12
"Soms heb je geluk dat ze er net op gaan" ....Terwijl anderen al blij zouden zijn er 1 te zien, laat staan 2. Prachtig beeld , vogels komen mooi uit tegen de groene achtergrond! Gr. Joris
Frank Kremer on Sun 29 Jun 2014, 22:46
Prachtige opname. Groeten Frank
Frits Stoekenbroek on Mon 30 Jun 2014, 5:12
je hebt helemaal gelijk. Het is niet "gewoon" dat je dit zomaar kan zien. Heel bijzonder en prachtig vastgelegd. Gr. Frits
Joachim Pintens on Mon 30 Jun 2014, 9:01
Volgens mij moet het geweldig zijn als dit moment plaatsvindt voor je eigen boshut, zeker terwijl deze soort als ik het goed heb nog niet zo lang geleden nog een belangrijke wenssoort van je was om voor de boshut te krijgen De foto is prachtig gelukt, zowel de volwassen vogel als het jong staan er zeer mooi op! Groeten, Joachim.
Albert Allema on Mon 30 Jun 2014, 19:13
De setting is erg fraai. Wat een bijzonder moment en dat zo mooi vrij! Echt heel gaaf! Gr Albert.
Gerrit Stam on Tue 01 Jul 2014, 20:33
Tjee, wát een plaatje! Dat moet een euforische dag hebben opgeleverd! Gerrit