Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hier moet ik toch even voor inloggen: prachtig beeld David!

Waar is de tijd gebleven (helemaal niet lang geleden!) dat Appelvinken een zeldzaamheid waren in de Kempen...

groetjes,

Glenn

Gefeliciteerd, fraaie plaat!

Fantastische plaat. Kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt. Fijne interactie.
Proficiat. Groet, Sjors

Prachtig plaatje puur genieten.

Gr Annelies

Prachtige foto!
Gr, Kees

Inderdaad zijn dit de momenten waar we het allemaal voor doen. Genieten toch? Het kost niets en is voor geen goud te koop! Mooie beschrijving bij een mooie foto van een mooi moment.

Gr, Rijn

"Soms heb je geluk dat ze er net op gaan" ....Terwijl anderen al blij zouden zijn er 1 te zien, laat staan 2.
Prachtig beeld , vogels komen mooi uit tegen de groene achtergrond!
Gr.
Joris

Prachtige opname.

Groeten Frank

je hebt helemaal gelijk. Het is niet "gewoon" dat je dit zomaar kan zien. Heel bijzonder en prachtig vastgelegd.
Gr. Frits

Volgens mij moet het geweldig zijn als dit moment plaatsvindt voor je eigen boshut, zeker terwijl deze soort als ik het goed heb nog niet zo lang geleden nog een belangrijke wenssoort van je was om voor de boshut te krijgen Wink
De foto is prachtig gelukt, zowel de volwassen vogel als het jong staan er zeer mooi op!

Groeten, Joachim.

De setting is erg fraai.
Wat een bijzonder moment en dat zo mooi vrij!
Echt heel gaaf!

Gr Albert.

Tjee, wát een plaatje! Dat moet een euforische dag hebben opgeleverd!

Gerrit

:
 
Page 1 of 1