Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Gert-Jan on Mon 30 Jun 2014, 14:46
Yep. Hij is er gloeiend bij .DE foto heeft mooie kleuren . Groetjes @Leo
sieb on Mon 30 Jun 2014, 15:24
Leuk om deze soort nu eens te zien in een (voor mij ) andere houding dan we gewend zijn. (en we gaan weer richting kerst, riep deze foto bij mij op). Groet, sieb
Gerard Visser on Mon 30 Jun 2014, 16:39
Anneke66 on Mon 30 Jun 2014, 17:25
Dat is leuk die houding! Heel sfeervol beeld. Mooi apart van kleur ook. Gr, Anneke
Jan van der Linden on Tue 01 Jul 2014, 9:07
Heerlijk eigenwijze foto van deze Winterkoning, Paul. Zo mooi in beeld en met zo"n pose is echt goed gedaan. Jan
Gerrit Stam on Tue 01 Jul 2014, 20:26
Fraai! Gerrit