Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Yep. Hij is er gloeiend bij Very Happy .DE foto heeft mooie kleuren .


Groetjes
@Leo

Leuk om deze soort nu eens te zien in een (voor mij ) andere houding dan we gewend zijn. (en we gaan weer richting kerst, riep deze foto bij mij op).

Groet,
sieb

Quote:
en we gaan weer richting kerst, riep deze foto bij mij op


Zo! Mag het eerst nog even zomer worden, sieb? Wink

Erg leuke foto, Paul.
gr
G

Dat is leuk die houding! Heel sfeervol beeld. Mooi apart van kleur ook.

Gr, Anneke

Heerlijk eigenwijze foto van deze Winterkoning, Paul. Zo mooi in beeld en met zo"n pose is echt goed gedaan.

Jan

Fraai!

Gerrit

:
 
Page 1 of 1