Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Kees Kroon on Mon 30 Jun 2014, 10:25
Schitterend! Gr, Kees
Joke Huijser on Mon 30 Jun 2014, 10:41
Gaaf om hem zo vast te kunnen leggen, alsof hij staat te drogen. Mooi de omgeving ook in beeld gebracht. Leuke foto. Groet, Joke.
Gerard Visser on Mon 30 Jun 2014, 11:09
Prachtig Lesley, geweldig als het zo lukt. Ook tof als je ze zo regelmatig kunt zien! (ik had de avondzon nog niet zo gemist, dit licht is ook prachtig) gr G
martin lok on Mon 30 Jun 2014, 11:19
Prachtig! martin
Hans Overduin on Mon 30 Jun 2014, 11:26
Helemaal top Lesley ! Jaloers zeg maar , groet, Hans
peter wijn on Mon 30 Jun 2014, 11:47
wowwie uh, van hetzelfde als Hans, en in dezelfde kleur groen: prachtlicht en heerlijke houding van harte
Boudewijn Schreiner on Mon 30 Jun 2014, 12:36
Imposante pose van deze prachtig vastgelegde gave soort. groet, Boudewijn.
sieb on Mon 30 Jun 2014, 15:30
Prachtig. Ook een beetje alsof ik naar een stukje van een Panorama (van Mesdag o.i.d.) zit te kijken, vanwege die houding, het zand, de verspreid staande struikjes. Bijzonder. Groet, Sieb
david on Mon 30 Jun 2014, 15:32
Mooi, daarbij nog de leuke houding. Prachtige soort! Gr David
paulkorver on Mon 30 Jun 2014, 15:42
Prachtige vogel, heel mooi vastgelegd! Groet, Paul
Jan Uilhoorn on Mon 30 Jun 2014, 16:07
Mooi man.
Anneke66 on Mon 30 Jun 2014, 17:21
Prachtig; zowel de vogel als alles om hem heen! Mooi sober van kleur ook. Gr, Anneke
Rijn Bécude on Mon 30 Jun 2014, 17:35
Wow, top!! Gr. Rijn
Jan van der Linden on Mon 30 Jun 2014, 17:54
Prachtige foto en sprekende pose van de Trap. Geen zonnetje is juist mooi, Lesley! Groet Jan
Albert Allema on Mon 30 Jun 2014, 19:01
Wat gaaf zeg, prachtige vogel. Hele gave pose, mooie setting. Gr Albert.
keesvanderklauw  on Mon 30 Jun 2014, 20:24
Bijzonder fraai vastgelegd Lesley. kees
Lesley van Loo on Mon 30 Jun 2014, 21:34
bedankt voor alle commentaren. @ JanLin: dat klopt maar dat late zonnetje was wel heel erg mooi hoor.
Ad Sprang on Thu 03 Jul 2014, 6:20
Hoi Lesley, ik had als eerste een commentaar geschreven maar op een voor de gebruikers niet zichtbare plaats, namelijk het moderator veld. ik ga n de herkansing:-) Gave soort en dito foto. Denk dat deze met zon lang niet zo mooi was geweest. Prachtige houding! Groeten, @d
Lesley van Loo on Thu 03 Jul 2014, 18:15
hoi Ad, bedankt voor je berichtje. zoals ik al schreef: het was wel echt een heel erg mooi lampje hoor. misschien dat ik nog wel een keer een foto plaats van 3 minuten later met dat mooie licht.
peter wijn on Tue 15 Jul 2014, 7:17
doe maar