Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Schitterend!
Gr, Kees

Gaaf om hem zo vast te kunnen leggen, alsof hij staat te drogen.
Mooi de omgeving ook in beeld gebracht.
Leuke foto.

Groet, Joke.

Prachtig Lesley, geweldig als het zo lukt.
Ook tof als je ze zo regelmatig kunt zien!
(ik had de avondzon nog niet zo gemist, dit licht is ook prachtig)
gr
G

Prachtig!
martin

Helemaal top Lesley ! Jaloers zeg maar Wink , groet, Hans

wowwie
uh, van hetzelfde als Hans, en in dezelfde kleur groen:
prachtlicht en heerlijke houding
van harte

Imposante pose van deze prachtig vastgelegde gave soort.
groet,
Boudewijn.

Prachtig. Ook een beetje alsof ik naar een stukje van een Panorama (van Mesdag o.i.d.) zit te kijken, vanwege die houding, het zand, de verspreid staande struikjes.
Bijzonder.

Groet,
Sieb

Mooi, daarbij nog de leuke houding. Prachtige soort!

Gr David

Prachtige vogel, heel mooi vastgelegd!

Groet,

Paul

Prachtig; zowel de vogel als alles om hem heen! Mooi sober van kleur ook.

Gr, Anneke

Wow, top!!

Gr. Rijn

Prachtige foto en sprekende pose van de Trap. Geen zonnetje is juist mooi, Lesley!

Groet
Jan

Wat gaaf zeg, prachtige vogel.
Hele gave pose, mooie setting.

Gr Albert.

Bijzonder fraai vastgelegd Lesley.

kees

bedankt voor alle commentaren.

@ JanLin: dat klopt maar dat late zonnetje was wel heel erg mooi hoor.

Hoi Lesley,
ik had als eerste een commentaar geschreven maar op een voor de gebruikers niet zichtbare plaats, namelijk het moderator veld.

ik ga n de herkansing:-)

Gave soort en dito foto. Denk dat deze met zon lang niet zo mooi was geweest.
Prachtige houding!

Groeten,
@d

hoi Ad,

bedankt voor je berichtje.
zoals ik al schreef: het was wel echt een heel erg mooi lampje hoor. Very Happy
misschien dat ik nog wel een keer een foto plaats van 3 minuten later met dat mooie licht.

doe maar

:
 
Page 1 of 1