Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Joke Huijser on Mon 30 Jun 2014, 12:34
Hahaha, je haalt er wel een mooi stel bij zeg. Welke zie je als Geer en welke als Goor? Eerlijk gezegd zie ik liever deze twee Kemphanen hoor, maar dat is mijn smaak. Ik heb ze nog nooit in het echt zo gezien, wat ziet dat er prachtig uit zeg, vooral die witte vind ik schitterend. Die met die gele poten heeft ook geel om het begin van de snavel en die met oranje poten heeft daar oranje van de snavel. Mooi. Groet, Joke.
Hans Overduin on Mon 30 Jun 2014, 12:57
Leuk zeg Gerard, en met name de tekst erbij ! Top ! Hans
Henk Laverman on Mon 30 Jun 2014, 13:48
Hallo Gerard, Je hebt de Kemphanen in prachtkleed er fraai opstaan, met leuke tekst erbij. Het zijn net als Geer en Goor ruziemakers! Hoi henk
Rijn Bécude on Mon 30 Jun 2014, 14:09
Nou nou Gerard. Ik vind ze niets hebben van die Geer en Goor hoor! Deze zijn wél de moeite waard om naar te kijken... Gr, Rijn
Frits Stoekenbroek on Mon 30 Jun 2014, 14:10
Mijn mond valt open, sapperdeflap zeg, ik weet niet wat ik zie. Wat is dit prachtig en super vastgelegd. Mijn enthousiasme voor jou foto komt voort uit mijn waarneming op 20140626 waarbij ik een kemphaan in de rui hebt gezien. Ik dacht dat het beest dood zou gaan. De foto is te slecht voor het VA dus ik heb hem maar voor even in mijn PA gezet, als je even kijkt zie je wat ik bedoel http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=395309 Gr. Frits
sieb on Mon 30 Jun 2014, 15:19
Top om deze vogels zo hier te kunnen zien. De soort op zijn mooist. Mooi zo bij elkaar. Groet, Sieb
Gerard van zeele on Mon 30 Jun 2014, 15:29
Hi Frits als ik je foto zie zou je inderdaad denken die is niet helemaal lekker maar dat ze heel hun kraag in een keer verliezen wist ik niet .. gr gerard
paulkorver on Mon 30 Jun 2014, 15:53
Ze zijn werkelijk prachtig! je kans mooi benut. Compliment! Groet, Paul
Marie-José Boon on Mon 30 Jun 2014, 16:04
Prachtige kemphanen en zo mooi je ze in beeld hebt weten te brengen. Groet Marie-José
Kees Kroon on Mon 30 Jun 2014, 16:46
Hij is mooi Gerard. Heb ze ook nog nooit gezien! Hij komt hoor! Gr, Kees
Anneke66 on Mon 30 Jun 2014, 17:28
Top! Ze komen ook prachtig over zo in dat zand. Gr, Anneke
thijsglastra  on Mon 30 Jun 2014, 18:26
In prachtkleed! Fraaie opname, knap op de plaat gezet. Groet, Thijs
Albert Allema on Mon 30 Jun 2014, 19:04
Gaaf zeg, heel knap gedaan in de belichting. Ze staan er mooi pronkend op, klasse. Gr Albert.
Hans Tamminga on Mon 30 Jun 2014, 20:41
Fraai vastgelegd. Gefeliciteerd. Hans
josephine on Mon 30 Jun 2014, 21:22
Hij is mooi Gerard! grtz, josephine
Gerard Visser on Tue 01 Jul 2014, 7:13
Tof Gerard! Vreemde vogels zijn het toch! gr G
Gerard van zeele on Tue 01 Jul 2014, 16:09
Dank allemaal voor de reacties en de 16 nominaties. Ik ben er erg blij mee Gr Gerard
Frank Kremer on Tue 01 Jul 2014, 21:27
Prachtig zo in baltskleed. Groeten Frank
LeerdammerKees on Wed 02 Jul 2014, 22:39
Die 'Geer en Goor' probeerden jou natuurlijk te paaien voor een vrijwillige bijdrage aan het ouderenfonds Prachtig Gerard! en de nomi volgt.... Groet Kees
Servan@40 on Wed 02 Jul 2014, 23:29
Een prachtig stel, genieten. Groeten, Servan
Tom Verhulst on Wed 02 Jul 2014, 23:29
Pracht foto van een pracht stel, Gerard. Groet, Tom
macslot on Thu 03 Jul 2014, 12:40
Echte toppers! Heel gaaf, groet, Marianne
Gerard van zeele on Fri 04 Jul 2014, 8:37
Niet 16 maar 21 nominaties ! Te gek mensen Dank Gr Gerard