Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Hahaha, je haalt er wel een mooi stel bij zeg. Welke zie je als Geer en welke als Goor?
Eerlijk gezegd zie ik liever deze twee Kemphanen hoor, maar dat is mijn smaak.
Ik heb ze nog nooit in het echt zo gezien, wat ziet dat er prachtig uit zeg, vooral die witte vind ik schitterend.
Die met die gele poten heeft ook geel om het begin van de snavel en die met oranje poten heeft daar oranje van de snavel.
Mooi.

Groet, Joke.

Leuk zeg Gerard, en met name de tekst erbij ! Top ! Hans

Hallo Gerard,
Je hebt de Kemphanen in prachtkleed er fraai opstaan, met leuke tekst erbij. Het zijn net als Geer en Goor ruziemakers!
Hoi henk

Nou nou Gerard. Ik vind ze niets hebben van die Geer en Goor hoor! Deze zijn wél de moeite waard om naar te kijken... Rolling Eyes Very Happy

Gr, Rijn

Mijn mond valt open, sapperdeflap zeg, ik weet niet wat ik zie.
Wat is dit prachtig en super vastgelegd.
Mijn enthousiasme voor jou foto komt voort uit mijn waarneming op 20140626 waarbij ik een kemphaan in de rui hebt gezien. Ik dacht dat het beest dood zou gaan. De foto is te slecht voor het VA dus ik heb hem maar voor even in mijn PA gezet, als je even kijkt zie je wat ik bedoel
http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=395309
Gr. Frits

» Last edited by Frits Stoekenbroek on Mon 30 Jun 2014, 15:19; edited 1 time in total

Top om deze vogels zo hier te kunnen zien. De soort op zijn mooist. Mooi zo bij elkaar.

Groet,
Sieb

Hi Frits

als ik je foto zie zou je inderdaad denken die is niet helemaal lekker
maar dat ze heel hun kraag in een keer verliezen wist ik niet ..

gr gerard

Ze zijn werkelijk prachtig! je kans mooi benut. Compliment!

Groet,

Paul

Prachtige kemphanen en zo mooi je ze in beeld hebt weten te brengen.
Groet Marie-José

Hij is mooi Gerard. Heb ze ook nog nooit gezien!
Hij komt hoor!
Gr, Kees

Top! Ze komen ook prachtig over zo in dat zand.

Gr, Anneke

In prachtkleed! Fraaie opname, knap op de plaat gezet.

Groet, Thijs

Gaaf zeg, heel knap gedaan in de belichting.
Ze staan er mooi pronkend op, klasse.

Gr Albert.

Fraai vastgelegd.
Gefeliciteerd.
Hans

» Last edited by Hans Tamminga on Mon 30 Jun 2014, 20:42; edited 1 time in total

Hij is mooi Gerard!
grtz, josephine

Tof Gerard!
Vreemde vogels zijn het toch!
gr
G

Dank allemaal voor de reacties en de 16 nominaties.
Ik ben er erg blij mee

Gr Gerard

Prachtig zo in baltskleed.

Groeten Frank

Die 'Geer en Goor' probeerden jou natuurlijk te paaien voor een vrijwillige bijdrage aan het ouderenfonds Laughing Prachtig Gerard! en de nomi volgt....

Groet Kees

Een prachtig stel, genieten.
Groeten, Servan

Echte toppers! Heel gaaf, groet, Marianne

Niet 16 maar 21 nominaties !
Te gek mensen
Dank

Gr Gerard

:
 
Page 1 of 1