Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Leo Tukker on Mon 30 Jun 2014, 19:41
Prachtige foto, Gerard. Prachtige kleuren van zowel de vogel als de achtergrond. Mooie uitsnede. Groet, Leo
Anneke66 on Mon 30 Jun 2014, 19:49
Ah, daar is ie dan eindelijk! Het Peelse vrouwtje was bijna niet meer te houden! Ze is diep onder de indruk van dit Spaanse stuk, en is gelijk met een cursus Spaans begonnen! En ze leefden nog lang en gelukkig... Hij staat er prachtig op! Gr, Anneke
Hans Overduin on Mon 30 Jun 2014, 20:04
Aparte, maar niet minder mooie setting... leuke vakverdeling, fraaie compo ! Mooi werk Gerard ! Groet, Hans
NellekeSn on Mon 30 Jun 2014, 20:16
Prachtige roodborsttapuit! Een uitsnede waarbij het groen goed tot zijn recht komt. Groeten van Nelleke
paulkorver on Mon 30 Jun 2014, 21:09
Deze Tapuit staat er wel erg mooi op! Mooie heldere kleuren. Groet, Paul
josephine on Mon 30 Jun 2014, 21:20
Netjes toch? Scherpte prima, het lichtgroene takje is prachtig en een fijn achtergrondje. Veel meer hebbie niet nodig, toch? Ze zijn zo klein, die roodborsttapuitjes he? Mooi grtz, josephine
Frank Kremer on Tue 01 Jul 2014, 17:54
Mooi licht had je hier. Prima compositie. Groeten Frank
Kees Kroon on Tue 01 Jul 2014, 17:57
Wat een mooie compo Gerard! prachtige foto! Gr, Kees
Gerard Visser on Wed 02 Jul 2014, 18:58
Iedereen weer bedankt! @Anneke: ik had gehoopt op een lang en gelukkige relatie voor deze 2 in de database.....maar het mocht niet zo zijn . Er is nog wel een kans dat ze samen in het VA blijven staan.... gr G
Anneke66 on Wed 02 Jul 2014, 20:10
@Gerard: ach ja, je kan niet alles hebben. Als ze maar gelukkig zijn toch? Gr, Anneke
Ruud Scherpenisse on Thu 03 Jul 2014, 16:55
Ik zie de foto nu pas......Voor mij een nomi waard!
Gertjan de Zoete on Thu 03 Jul 2014, 21:55
Schitterend!
Gerard Visser on Fri 04 Jul 2014, 12:08
Ruud & Gertjan, Leuk, ook jullie bedankt voor de reacties gr G
Gerard Visser on Fri 04 Jul 2014, 13:08
uh....en Wies natuurlijk gr G
Bert Ooms  on Fri 04 Jul 2014, 16:45
Mooi Gerard! Leuke compositie met die zigzag stengel. En lekker rustig, scherp, mooi belicht, enz. Compliment! Bert
Gerard Visser on Sat 05 Jul 2014, 8:10
Jij ook bedankt Bert! gr G