Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Prachtige foto, Gerard. Prachtige kleuren van zowel de vogel als de achtergrond. Mooie uitsnede.

Groet,

Leo

Ah, daar is ie dan eindelijk! Het Peelse vrouwtje was bijna niet meer te houden! Ze is diep onder de indruk van dit Spaanse stuk, en is gelijk met een cursus Spaans begonnen! En ze leefden nog lang en gelukkig...
Hij staat er prachtig op!

Gr, Anneke

Aparte, maar niet minder mooie setting... leuke vakverdeling, fraaie compo ! Mooi werk Gerard ! Groet, Hans

Prachtige roodborsttapuit! Een uitsnede waarbij het groen goed tot zijn recht komt.
Groeten van Nelleke

Deze Tapuit staat er wel erg mooi op! Mooie heldere kleuren.

Groet,

Paul

Netjes toch? Scherpte prima, het lichtgroene takje is prachtig en een fijn achtergrondje. Veel meer hebbie niet nodig, toch?
Ze zijn zo klein, die roodborsttapuitjes he?
Mooi
grtz, josephine

Mooi licht had je hier.
Prima compositie.

Groeten Frank

Wat een mooie compo Gerard! prachtige foto!
Gr, Kees

Iedereen weer bedankt!

@Anneke: ik had gehoopt op een lang en gelukkige relatie voor deze 2 in de database.....maar het mocht niet zo zijn Wink .
Er is nog wel een kans dat ze samen in het VA blijven staan....
gr
G

@Gerard: ach ja, je kan niet alles hebben. Als ze maar gelukkig zijn toch? Wink

Gr, Anneke

Ik zie de foto nu pas......Voor mij een nomi waard!

Schitterend!

Ruud & Gertjan,
Leuk, ook jullie bedankt voor de reacties
gr
G

uh....en Wies natuurlijk Very Happy
gr
G

Mooi Gerard!
Leuke compositie met die zigzag stengel.
En lekker rustig, scherp, mooi belicht, enz.

Compliment!
Bert

Jij ook bedankt Bert!
gr
G

» Last edited by Gerard Visser on Mon 08 Dec 2014, 15:52; edited 1 time in total
:
 
Page 1 of 1