Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Rijn Bécude on Mon 30 Jun 2014, 20:14
Top!! Gr. Rijn
Anneke66 on Mon 30 Jun 2014, 20:22
Dit is genieten! Knap gedaan! Gr, Anneke
Monika on Mon 30 Jun 2014, 20:26
Jij hebt er wel een hele mooie foto van gemaakt, niks lelijks aan . Monika
Gert-Jan Cromwijk  on Mon 30 Jun 2014, 20:42
da's wel heel leuk zeg! het lijkt eerst heel exotisch! misschien het grijs nog iets zwarter?? GJ
JHR on Mon 30 Jun 2014, 20:50
Aandoenlijke foto, origineel. knap!
Hans Overduin on Mon 30 Jun 2014, 20:54
Toppertje ! Groet, Hans
Marie-José Boon on Mon 30 Jun 2014, 20:59
Bijzonder en mooi. Groet Marie-José
Ian Velthuis on Mon 30 Jun 2014, 20:59
Wat een detail, geweldig idee, super uitvoering, mooi compositie.
paulkorver on Mon 30 Jun 2014, 21:03
Zeer aandoenlijk! Mooi hoor! Groet, Paul
Almanbrother on Mon 30 Jun 2014, 21:49
Heerlijke foto!! Zeer origineel en mooi geschoten. De lelijkheid blijft zo mooi verborgen. Mooi gedaan! Groet, Aldert
Kruisje2000 on Mon 30 Jun 2014, 21:51
Onderscheidend! Gr. Harry
Proframe on Mon 30 Jun 2014, 21:59
Geweldig!! Groet, Harry
natuur(a)art on Mon 30 Jun 2014, 22:30
Erg mooi, deze lelekerd mooi verpakt in moeders verkleed. Schitterend. Groet Aart
josephine on Mon 30 Jun 2014, 23:10
Gaaf - het rode koppie in het grijs. Goed gezien en gedaan grtz, josephine
peter wijn on Tue 01 Jul 2014, 7:15
goed gezien het mag nog wel wat donkerder, meer richting zwart... het rood wordt dan meteen wat dieper of zei iemand dat al? compliment
Wijnand van Buuren on Tue 01 Jul 2014, 12:36
Sieg on Tue 01 Jul 2014, 16:56
Schitterend !! grts Sieg
Frank Kremer on Tue 01 Jul 2014, 17:35
Wat is dit prachtig! Heel mooi met dat rode koppie en het oog nog deels zichtbaar. Groeten Frank
Marco Simonis on Tue 01 Jul 2014, 18:16
Chapeau Gr, Marco
Joachim Pintens on Tue 01 Jul 2014, 18:23
Knap gezien, en erg mooi vastgelegd! Groeten, Joachim.
Gerrit Stam on Tue 01 Jul 2014, 20:22
Daar ben ik toch even stil van.... Gerrit
Peter Stam on Tue 01 Jul 2014, 20:59
Iedereen bedankt voor de commentaren en nominatie's. Niet teveel complimenten geven want anders ga ik naast mijn schoenen lopen (en dat voor een doodgewone meerkoet) Totstandkoming van de foto: Ik zag de meerkoet zitten langs een graskantje en af en toe zag ik dat koppie eruit steken. Door de knieën en sluip sluip sluip, lens door wat rietstengels steken zodat ma mij niet zag en gewoon een tijdje liggen zo. Klik klik klik en klaar is kees. Wel akelig belichten dat zwarte vlak. Het merendeel was ook mislukt. Gr, Peter
Bert Hoogerhoud on Thu 03 Jul 2014, 6:56
Gaaf, Groet, Bert
Hans Tamminga on Thu 03 Jul 2014, 21:29
TOP. Mvgr. Hans
Wil Doorn-Meijne on Fri 04 Jul 2014, 14:40
Eerst maar nomineren.....GEWELDIG MOOI! groet Wil