Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Top!!

Gr. Rijn

Dit is genieten! Knap gedaan!

Gr, Anneke

Jij hebt er wel een hele mooie foto van gemaakt, niks lelijks aan Wink.

Monika

da's wel heel leuk zeg! het lijkt eerst heel exotisch!
misschien het grijs nog iets zwarter??
GJ

Aandoenlijke foto, origineel.
knap!

Toppertje !
Groet, Hans

Bijzonder en mooi.
Groet Marie-José

Wat een detail, geweldig idee, super uitvoering, mooi compositie.

Zeer aandoenlijk! Mooi hoor!

Groet,

Paul

Heerlijke foto!! Zeer origineel en mooi geschoten. De lelijkheid blijft zo mooi verborgen. Mooi gedaan!

Groet,
Aldert

Geweldig!!

Groet, Harry

Erg mooi, deze lelekerd mooi verpakt in moeders verkleed.
Schitterend.

Groet Aart

Gaaf - het rode koppie in het grijs.
Goed gezien en gedaan
grtz, josephine

goed gezien
het mag nog wel wat donkerder, meer richting zwart...
het rood wordt dan meteen wat dieper
of zei iemand dat al?
compliment

#Olympic

Schitterend !!

grts
Sieg

Wat is dit prachtig!
Heel mooi met dat rode koppie en het oog nog deels zichtbaar.

Groeten Frank

Chapeau #Smile_colors

Gr,
Marco

Knap gezien, en erg mooi vastgelegd! Applause

Groeten, Joachim.

Daar ben ik toch even stil van....

Gerrit

Iedereen bedankt voor de commentaren en nominatie's. Niet teveel complimenten geven want anders ga ik naast mijn schoenen lopen Wink

(en dat voor een doodgewone meerkoet)

Totstandkoming van de foto: Ik zag de meerkoet zitten langs een graskantje en af en toe zag ik dat koppie eruit steken. Door de knieën en sluip sluip sluip, lens door wat rietstengels steken zodat ma mij niet zag en gewoon een tijdje liggen zo. Klik klik klik en klaar is kees.
Wel akelig belichten dat zwarte vlak. Het merendeel was ook mislukt.

Gr,

Peter

Gaaf,
Groet, Bert

TOP.

Mvgr. Hans

Eerst maar nomineren.....GEWELDIG MOOI!

groet Wil

:
 
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next