Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Anneke66 on Tue 01 Jul 2014, 23:11
Dit is wel een hele mooie van de groenpootruiter! Kan je heel lang naar kijken; heerlijk beeld! Gr, Anneke
Peter van den Berg on Wed 02 Jul 2014, 5:39
Mooi Kees,mooi laag standpunt.[/youtube]
Gerard Visser on Wed 02 Jul 2014, 8:50
Da's mijn ervaring (hier in Nederland) niet Kees! Maar mooi als ze wel rustig zijn, enje hebt er optimaal gebruik van gemaakt. gr G
Henk Laverman on Wed 02 Jul 2014, 9:03
Hallo Kees, Fraaie opname met veel details en fijne kleurtinten gefotografeerd. hoi henk
Wil Doorn-Meijne on Wed 02 Jul 2014, 10:00
Wat een prachtig kleed hebben ze toch. Mooi zo in het water met de grassen eromheen. Groet Wil Ps plat op de buik dat is het wel he?
josephine on Wed 02 Jul 2014, 10:47
Altijd leuk als je zo veel foto's hebt gemaakt dat je rustig een week of wat later nog genoeg te plaatsen hebt. Succesvol uitje gehad lijkt het! Mooi deze groenpootruiter, nu eens zonder dat je zijn lang benen ziet. Zo valt de mooie tekening goed op. grtz, josephine
gavisser on Wed 02 Jul 2014, 11:00
Prachtige foto Kees, gedulde rustig wachten dan maak je dit soort foto's. gr. Gerke.
paulkorver on Wed 02 Jul 2014, 11:04
Dat rustig blijven heeft je een prachtige foto opgeleverd! Groet, Paul
Joke Huijser on Wed 02 Jul 2014, 11:41
Wat heb je deze er mooi opgekregen. Kleuren mooi, de tekening op het koppie is heel goed te zien en de scherpte is top. Mooi met het riet in de achtergrond. Geen slechte keus van je geweest Kees om dit park ook te bezoeken. Je hebt er in ieder geval hele mooie foto's aan overgehouden. Groet, Joke.
Leo Tukker on Wed 02 Jul 2014, 11:58
Deze staat er erg mooi op, Kees. Heel gedetaillerd het prachtige verenkleed vastgelegd. Mooi laag standpunt. Groet, Leo
Wijnand van Buuren on Wed 02 Jul 2014, 13:09
Alle mensen, wat heb je deze prachtig vastgelegd. Een wonderschoon beeld! Mvrgr, Wijnand.
Kees Kroon on Wed 02 Jul 2014, 16:59
Bedankt allemaal weer! @Josephine ik heb een heerlijk uitje gehad! Maar ik denk jij ook! Gr, Kees
Albert Allema on Wed 02 Jul 2014, 19:26
Prachtige plaat Kees, Wat een een mooie setting. Mooi van kleur. Gr Albert.
LeerdammerKees on Wed 02 Jul 2014, 22:28
Die heb je er heel mooi opstaan, Kees. Wel plat op de buik maar gezien het beeld lag je toch op een wat hoger gelegen gedeelte. Doet trouwens niets af aan de foto en ik heb het er wel eens met je over gehad dat het lijkt of het aantal steltlopers in Nederland afneemt of de laatste jaren op plekken zitten waar 'niemand' komt. Qua uploads op BP zag ik van deze soort dat het aantal ook de laatste jaren gehalveerd is Of zouden ze, net als jou, Spanje ontdekt hebben Groet van de SteltKees
Hans v Ee on Thu 03 Jul 2014, 23:37
Schitterend Kees wat een detail!!! complimenten!! Gr. Hans.
Kees Kroon on Fri 04 Jul 2014, 6:26
@Joke Aquamolls de L'Emporda is een prachtig natuurpark waar je vee l soorten kunt spotten. Je moet er wel in het voorjaar hee n want in de zomermaanden is het droog dan is er niet veel te zien hebben ze. Mij verteld. Bedankt allemaal! Gr, Kees
Hans Overduin on Fri 04 Jul 2014, 18:02
Mooi mooi mooi ! Groet, Hans