Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Dit is wel een hele mooie van de groenpootruiter! Kan je heel lang naar kijken; heerlijk beeld!

Gr, Anneke

Mooi Kees,mooi laag standpunt.[/youtube]

Da's mijn ervaring (hier in Nederland) niet Kees!
Maar mooi als ze wel rustig zijn, enje hebt er optimaal gebruik van gemaakt.
gr
G

Hallo Kees,
Fraaie opname met veel details en fijne kleurtinten gefotografeerd.
hoi henk

Wat een prachtig kleed hebben ze toch. Mooi zo in het water met de grassen eromheen.

Groet Wil

Ps plat op de buik dat is het wel he?

Altijd leuk als je zo veel foto's hebt gemaakt dat je rustig een week of wat later nog genoeg te plaatsen hebt. Succesvol uitje gehad lijkt het!
Mooi deze groenpootruiter, nu eens zonder dat je zijn lang benen ziet. Zo valt de mooie tekening goed op.
grtz, josephine

Prachtige foto Kees, gedulde rustig wachten dan maak je dit soort foto's.

gr. Gerke.

Dat rustig blijven heeft je een prachtige foto opgeleverd!

Groet,

Paul

Wat heb je deze er mooi opgekregen.
Kleuren mooi, de tekening op het koppie is heel goed te zien en de scherpte is top.
Mooi met het riet in de achtergrond.
Geen slechte keus van je geweest Kees om dit park ook te bezoeken. Wink
Je hebt er in ieder geval hele mooie foto's aan overgehouden.

Groet, Joke.

Deze staat er erg mooi op, Kees. Heel gedetaillerd het prachtige verenkleed vastgelegd. Mooi laag standpunt.

Groet,

Leo

Alle mensen, wat heb je deze prachtig vastgelegd. Een wonderschoon beeld!

Mvrgr, Wijnand.

Bedankt allemaal weer!
@Josephine ik heb een heerlijk uitje gehad!
Maar ik denk jij ook!
Gr, Kees

» Last edited by Kees Kroon on Wed 02 Jul 2014, 17:32; edited 3 times in total

Prachtige plaat Kees,
Wat een een mooie setting.
Mooi van kleur.

Gr Albert.

Die heb je er heel mooi opstaan, Kees. Wel plat op de buik Wink maar gezien het beeld lag je toch op een wat hoger gelegen gedeelte. Doet trouwens niets af aan de foto en ik heb het er wel eens met je over gehad dat het lijkt of het aantal steltlopers in Nederland afneemt of de laatste jaren op plekken zitten waar 'niemand' komt. Qua uploads op BP zag ik van deze soort dat het aantal ook de laatste jaren gehalveerd is Question Of zouden ze, net als jou, Spanje ontdekt hebben Laughing

Groet van de SteltKees

Schitterend Kees wat een detail!!! complimenten!! Gr. Hans.

@Joke Aquamolls de L'Emporda is een prachtig natuurpark waar je vee l soorten kunt spotten. Je moet er wel in het voorjaar hee n want in de zomermaanden is het droog dan is er niet veel te zien hebben ze. Mij verteld.
Bedankt allemaal!
Gr, Kees

Mooi mooi mooi ! Groet, Hans

:
 
Page 1 of 1