Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

dat pootje is geweldig
en het zachtroze onder de snavel
(doe heel heel even je snavel opzij, toe)

compliment

Prachtige setting Paul en erg mooi in al die bruin tinten.
Gr. Frits

Zelden zo'n mooi decor gezien, bijzondere foto!

Monika

Nominatie om de bijzondere setting, het fraaie licht en de mooie kleuren.
Scherpte is uiteraard ook prima
grtz, josephine

Deze Regenwulp had geen betere plek uit kunnen kiezen om gefotografeerd te worden. Prachtige foto!

Groet,

Paul

Hij is mooi.

gr. Gerke.

Erg mooi al die zachte bruintinten! En regenwulp en stronk prachtig stoer! Heerlijk om naar te kijken.
Complimenten!

Gr, Anneke

Mooi in harmonie de zachte kleuren Paul.
Fraaie opname.

kees

Mooi plaatje Paul, zo op die boomstronk!

Groetjes R&G

gaaf zo op die boom, erg mooi zo helemaal in bruintinten.

Gaaf zeg, leuke afwijkende setting zo, echt stoer.
Technisch is de foto erg goed, klasse Paul.

Gr Albert.

De kleuren van de omgeving passen hier prima bij de regenwulp.
Mooie stronk ook.

Groeten Frank

Zoals boven al opgemerkt: een prachtig decor met mooie uniforme bruintinten.
Groet, Eric

Bijzonder dat-ie op 23 april nog in Afrika zit. Aan de andere kant, ze vliegen hele stukken in één ruk.

Mooie foto!

Groeten
Arno

:
 
Page 1 of 1