Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Rinus van der Reest on Wed 02 Jul 2014, 7:50
Schitterende pose in mooie compositie Rinus
peter wijn on Wed 02 Jul 2014, 8:31
dat pootje is geweldig en het zachtroze onder de snavel (doe heel heel even je snavel opzij, toe) compliment
Frits Stoekenbroek on Wed 02 Jul 2014, 9:24
Prachtige setting Paul en erg mooi in al die bruin tinten. Gr. Frits
Monika on Wed 02 Jul 2014, 10:22
Zelden zo'n mooi decor gezien, bijzondere foto! Monika
josephine on Wed 02 Jul 2014, 10:45
Nominatie om de bijzondere setting, het fraaie licht en de mooie kleuren. Scherpte is uiteraard ook prima grtz, josephine
paulkorver on Wed 02 Jul 2014, 11:00
Deze Regenwulp had geen betere plek uit kunnen kiezen om gefotografeerd te worden. Prachtige foto! Groet, Paul
gavisser on Wed 02 Jul 2014, 11:05
Hij is mooi. gr. Gerke.
Anneke66 on Wed 02 Jul 2014, 11:16
Erg mooi al die zachte bruintinten! En regenwulp en stronk prachtig stoer! Heerlijk om naar te kijken. Complimenten! Gr, Anneke
keesvanderklauw  on Wed 02 Jul 2014, 12:23
Mooi in harmonie de zachte kleuren Paul. Fraaie opname. kees
Renée en George on Wed 02 Jul 2014, 12:38
Mooi plaatje Paul, zo op die boomstronk! Groetjes R&G
Lesley van Loo on Wed 02 Jul 2014, 13:10
gaaf zo op die boom, erg mooi zo helemaal in bruintinten.
Albert Allema on Wed 02 Jul 2014, 19:32
Gaaf zeg, leuke afwijkende setting zo, echt stoer. Technisch is de foto erg goed, klasse Paul. Gr Albert.
Frank Kremer on Wed 02 Jul 2014, 20:29
De kleuren van de omgeving passen hier prima bij de regenwulp. Mooie stronk ook. Groeten Frank
Eric van Roon on Wed 02 Jul 2014, 20:41
Zoals boven al opgemerkt: een prachtig decor met mooie uniforme bruintinten. Groet, Eric
Arno ten Hoeve  on Fri 04 Jul 2014, 21:36
Bijzonder dat-ie op 23 april nog in Afrika zit. Aan de andere kant, ze vliegen hele stukken in één ruk. Mooie foto! Groeten Arno