Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Prachtig in het late zonlicht! Mooi zacht en intiem beeld; je staat bijna bij hem.
Complimenten!

Gr, Anneke

Haha, nooit inpakken die camera! Mooi man ! Groet, Hans

Ik ben het helemaal met Hans eens. Een camera is uiteindelijk snel ingepakt als het echt te donker wordt en een kans op zo'n mooie foto wil je toch niet missen?
Groet, Paul

» Last edited by Paul van Giersbergen on Wed 02 Jul 2014, 13:37; edited 1 time in total

Schitterend Wim.

:
 
Page 1 of 1