Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Anneke66 on Wed 02 Jul 2014, 11:19
Prachtig in het late zonlicht! Mooi zacht en intiem beeld; je staat bijna bij hem. Complimenten! Gr, Anneke
Hans Overduin on Wed 02 Jul 2014, 11:45
Haha, nooit inpakken die camera! Mooi man ! Groet, Hans
Paul van Giersbergen on Wed 02 Jul 2014, 12:55
Ik ben het helemaal met Hans eens. Een camera is uiteindelijk snel ingepakt als het echt te donker wordt en een kans op zo'n mooie foto wil je toch niet missen? Groet, Paul
Peter van den Berg on Wed 02 Jul 2014, 16:14
Schitterend Wim.