Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by

Home > Album >




:
:
 
:
:
:
:
:
:
:
 
 

Subliem kopportret! Al die kleuren in z'n nek: schitterend! Ik vind hem helemaal perfect! Wat zal je hebben genoten. (nomi volgt; kan pas eind van middag)
Embarassed
Complimenten!

Gr, Anneke

» Last edited by Anneke66 on Wed 02 Jul 2014, 11:37; edited 1 time in total

Prachtig portret, Wim. Schitterende kleuren en ook een fraaie achtergrond.

Groet,

Leo

Een technisch zeer hoogstaand portret met prachtige kleuren en een mooie belichting!

Groeten, Joachim.

Hoezo Zwarte Ooievaar, moet je kijken wat een prachtige kleuren die vogel heeft.
Helemaal super dit portret.

Groet, Joke.

Heerlijk he zo'n D800 Very Happy
Volgens mij heb je een geodriehoek gebruikt om deze uitsnede te maken, alle lijntjes kloppen, erg mooi.
Gr. Frits

Dus...zo zien ze er van dichtbij uit Wink
Schitterend, wat een details!

Groet, Johan

Ik zeg haarscherp.

Als deze foto op je scherm naar voren flitst, kijk je wel even op. Wat een details en kleuren. Een indrukwekkende opname.
Groet, Eric

Prachtig gedetailleerd kopportret.
Wat een kleuren.

Groeten Frank

2 mooie foto's Wim. Wat een detail in dit kopportret!
Gr, Kees

Prachtig om hem van zo dichtbij te kunnen bekijken.
Groet Marie José

Heerlijke doortekening. Beide foto' mogen er zijn.

Gr David

Oefff, Wim, mooi hoor!

Jan

Pffff, wat een jaloersmakerijk Wim Wink . Prachtig portret en de scherpte is helemaal in orde ondanks de laag spiegelglas ertussen. Compliment!

Groet, Joep

:
 
Page 1 of 1