Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Anneke66 on Wed 02 Jul 2014, 11:21
Subliem kopportret! Al die kleuren in z'n nek: schitterend! Ik vind hem helemaal perfect! Wat zal je hebben genoten. (nomi volgt; kan pas eind van middag) Complimenten! Gr, Anneke
Leo Tukker on Wed 02 Jul 2014, 11:59
Prachtig portret, Wim. Schitterende kleuren en ook een fraaie achtergrond. Groet, Leo
Joachim Pintens on Wed 02 Jul 2014, 12:35
Een technisch zeer hoogstaand portret met prachtige kleuren en een mooie belichting! Groeten, Joachim.
Joke Huijser on Wed 02 Jul 2014, 14:11
Hoezo Zwarte Ooievaar, moet je kijken wat een prachtige kleuren die vogel heeft. Helemaal super dit portret. Groet, Joke.
Frits Stoekenbroek on Wed 02 Jul 2014, 14:42
Heerlijk he zo'n D800 Volgens mij heb je een geodriehoek gebruikt om deze uitsnede te maken, alle lijntjes kloppen, erg mooi. Gr. Frits
Johan Scholtens on Wed 02 Jul 2014, 15:40
Dus...zo zien ze er van dichtbij uit Schitterend, wat een details! Groet, Johan
Peter van den Berg on Wed 02 Jul 2014, 16:17
Ik zeg haarscherp.
Eric van Roon on Wed 02 Jul 2014, 20:37
Als deze foto op je scherm naar voren flitst, kijk je wel even op. Wat een details en kleuren. Een indrukwekkende opname. Groet, Eric
Frank Kremer on Wed 02 Jul 2014, 20:51
Prachtig gedetailleerd kopportret. Wat een kleuren. Groeten Frank
Kees Kroon on Wed 02 Jul 2014, 21:48
2 mooie foto's Wim. Wat een detail in dit kopportret! Gr, Kees
Marie-José Boon on Thu 03 Jul 2014, 10:55
Prachtig om hem van zo dichtbij te kunnen bekijken. Groet Marie José
david on Fri 04 Jul 2014, 21:46
Heerlijke doortekening. Beide foto' mogen er zijn. Gr David
Jan van der Linden on Sat 05 Jul 2014, 14:59
Oefff, Wim, mooi hoor! Jan
Joep Tomlow on Sat 05 Jul 2014, 15:41
Pffff, wat een jaloersmakerijk Wim . Prachtig portret en de scherpte is helemaal in orde ondanks de laag spiegelglas ertussen. Compliment! Groet, Joep