Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Birdwatcher70 on Wed 02 Jul 2014, 16:52
superplaat. gr. Spencer
Marie-José Boon on Wed 02 Jul 2014, 17:01
Machtig mooi. Groet Marie-José
Marco Simonis on Wed 02 Jul 2014, 17:48
Geweldig Alleen die nomi's he. Helaas sta ik in het rood. Gr, Marco
Kees Kroon on Wed 02 Jul 2014, 18:08
Een machtige vogel! Heb ook geen nomi's meer! Gr, Kees
Koekieman on Wed 02 Jul 2014, 19:29
Hatseflats, die komt even binnen zeg. Dat is wel even genieten zeg. Staat er heel mooi op. Jammer dat er net niet iets meer ruimte is maar ja je kunt niet alles hebben. Groet, Sjors
Harry Jamont on Wed 02 Jul 2014, 19:40
PRACHTIGE PLAAT .... SUPER Gr. Harry
Bert Ooms  on Wed 02 Jul 2014, 19:59
Geweldig, wat een indrukwekkende vogel zo met dat lage standpunt. Complimenten! Bert
Leo Tukker on Wed 02 Jul 2014, 20:21
Mooie scherpe foto. Dat zal wel even genieten geweest zijn. Mijn complimenten. Groet, Leo
Eric van Roon on Wed 02 Jul 2014, 20:28
Wat een moment om mee te maken. Schitterende foto. Nog wel een nominatie beschikbaar vandaag en die is voor deze foto. Prachtig! Groet, Eric
Frank Kremer on Wed 02 Jul 2014, 20:54
Tjonge, wat staat de havik er fraai op. Mooie houding en setting. Proficiat. Groeten Frank
Johan Scholtens on Wed 02 Jul 2014, 21:16
Waanzinnig mooie foto! Het lage standpunt maakt hem letterlijk en figuurlijk REUZE! Wat had ik graag naast je gestaan... Groet, Johan
Toledo on Thu 03 Jul 2014, 18:00
Mooi dit lage standpunt!! Gelukkig heb ik nog wel nomi's Groet, André
Marco Simonis on Fri 04 Jul 2014, 19:07
Rekening betaald
Almanbrother on Fri 04 Jul 2014, 21:20
Allen hartelijk dank voor de commentaren en nomi's!!
Douwe Struiksma on Sat 05 Jul 2014, 14:30
Alleen bij het ringen zag ik ze van dichterbij; mooi dominant beeld van deze jongeling die zo te zien 'de wereld gaat veroveren' . Complimenten.
Hans v Ee on Sun 06 Jul 2014, 11:04
Schitterend dier, wat een prachtig moment!! Gr. Hans.