Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
RTL on Wed 02 Jul 2014, 19:08
Zwagers, uilen
Bert Ooms  on Wed 02 Jul 2014, 19:49
Proficiat Hans! Geinig zoals die ene om het hoekje gluurt. Groet, Bert
hansgans on Thu 03 Jul 2014, 0:02
= Goeie combo @RTL Thanks Bert
zwaag on Tue 22 Jul 2014, 11:03
{~這是哥哥我最愛的貓頭鷹~而且是我們幸運打探並且找到的說唷!~這也是你的第二隻貓頭鷹{領角鴞}的照片~要好好珍惜唷!~我們超級lucky的~在荷蘭有機會要在lucky拍到別人沒有的貓頭鷹唷!~期待你的貓頭鷹照片~加油了唷!~}
peter wijn on Tue 22 Jul 2014, 11:07
I fear your language - Tai? - is not recognised here Zwaag. Of course your brother-in-law comment would be appreciated.
josephine on Tue 22 Jul 2014, 16:57
Misschien is het als grapje bedoeld, die vreemde tekens. Maar de communicatie tussen fotograaf en gebruiker Zwaag wordt zo wel heel geheimzinnig - dat kan niet de bedoeling zijn. De commentaren zijn ook nuttig en leuk voor mensen die geen zwa(a)g(er) zijn, die willen het gewoon kunnen lezen Het is een openbare site he, niet een onderonsje van een paar maatjes. @ RTL: waarom bedank jij Bert? Kan Hansgans dat niet zelf? de foto: als foto niet heel bijzonder, maar een eerste plaatsing is natuurlijk kicken - daar kan ik me het enthousiasme goed bij voorstellen. Voor de hoge ISO die gebruikt is is de kwaliteit best okee. Vroeg je nest uit gegaan? Of klopt de exif-tijd niet? grtz, josephine
hansgans on Tue 22 Jul 2014, 20:32
Zwaag is m'n zwager uit Taiwan waarmee ik altijd samen ga vogelen. Hij spreekt alleen Chinees (Mandarijns), vandaar die (voor jullie) rare tekens. Op mijn pc zie ik Chinese karakters, geen rare tekens. M'n zwager wil graag m'n foto's zien en daar commentaar op geven, dat vind ik erg leuk om te zien. Jammer dat jullie het niet kunnen lezen. Misschien kopieren naar google translate? @Josephine, dit is geen grapje dus. De camera stond nog op nederlandse tijd, dus tel er maar 6 uur bij op (=tijd in Taiwan). groet Hans
josephine on Fri 25 Jul 2014, 14:34
hansgans on Fri 25 Jul 2014, 18:55
Josephine, je hebt er in ieder geval moeite voor gedaan . Ik zal het voor je vertalen, hij schrijft: Dit is mijn favoriete uil. Gelukkig hebben we door vaak aan mensen te vragen deze uilen kunnen spotten. Zo te zien is het je 2e uilensoort en daar moet je trots op zijn. We hadden echt supergeluk! Hopelijk heb je in Nederland ook zoveel geluk om zo'n aparte uil te spotten. Ik kijk ernaar uit om die foto te zien, zet 'm op! Google translate is inderdaad waardeloos. In het vervolg zal ik de reacties van zwaag z.s.m. vertalen en kan iedereen meelezen. Groet Hans