Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
josephine on Thu 03 Jul 2014, 7:45
O, lekker! Blauwblauwblauwblauw blauw! Mooie combinatie van rechte en schuine vlakken, daar tussen de afwijkende kleurtjes van de zwaluw. Met nog het lichtje in het oog - prachtig! grtz, josephine
Frits Stoekenbroek on Thu 03 Jul 2014, 8:07
Prachtig lijnenspel en loeischerp, erg mooi. Gr. Frits
Annelies t Hooft on Thu 03 Jul 2014, 8:24
Mooi zeg inderdaad mooi blauw is niet lelijk. Gr Annelies
Anneke66 on Thu 03 Jul 2014, 8:46
Wat een heerlijke plaat! Erg mooi het zachtblauw dat door het licht op elk vlak net iets anders is. Mooi al die lijnen, en de zwaluw komt mooi uit op de diagonale lijn. Leuke nieuwsgierige houding van de zwaluw. Zit veel diepte in. Heerlijk beeld om naar te kijken! Geweldige titel ook. Gr, Anneke
Wijnand van Buuren on Sun 06 Jul 2014, 21:32
Waar is de schaduw. Of bedoel je dat de zwaluw de schaduw heeft opgezocht. Ik denk eerder aan The Shadows maar die speelden geen blues. Mmmm, de associatie vraagt enige uitleg. Mvrgr, Wijnand.
sieb on Mon 07 Jul 2014, 21:15
@wijnand : ik bedoel, toen de "schaduwopdracht" kwam, herinnerde ik mij deze plek, van deze foto, als een plek waar in de ochtend de zon goed staat, met interessante schaduwen en waar zich meestal wel wat zwaluwen ophouden. Deze foto heeft inderdaad niks met schaduw te maken. Wel weer met meerdere tinten blauw, blue, blues. (Boerenzwaluwblues klinkt nog lekkerder). De shadows waren ook niet verkeerd. Sieb
P.Teune on Mon 07 Jul 2014, 22:30
Blues diamonds
sieb on Tue 08 Jul 2014, 7:46
@peter Sieb